راهنمای خرید اینترنتی خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04

راهنمای  خرید اینترنتی خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, خوشبوکننده و تصفیه کننده هوای خودرو, لوازم جانبی خودرو, نظافت و نگهداری خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/نظافت و نگهداری خودرو/خوشبوکننده و تصفیه کننده هوای خودرو/

 

نقد و بررسی خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04

محصول مورد نظر شما یعنی خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04 در برند خوشبوکننده و تصفیه کننده هوای خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یک باتری ۶۵۰ میلی آمپری درون این محصول وجود دارد که توان خروجی ۵ ولت ۱ آمپر است. این باتری حدود ۲ ساعت طول می کشد تا کاملا شارژ شود و به اندازه تقریبی ۸ ساعت دوام باتری خواهد بود. باتری، برای عملکرد فن دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد تا دستگاه، هوا را سریع تر و در دامنه گسترده تری خوشبو کند. یک کابل شارژ با سری Micro USB در جعبه این محصول قرار دارد که ۵۰ سانتی متر طول دارد و برای شارژ دستگاه، باید آن را به یک آدابتور شارژر معمولی که توان ۵ ولت ۱ آمپر داشته باشد متصل کنید (آدابتور در پک محصول وجود ندارد) یا اینکه از پورت USB کامپیوتر یا پاوربانک استفاده کنید.
منزل: در خانه، هر جایی که علاقه داشته باشید می توانید دستگاه SUXUN-HB02 را قرار دهید تا اثر فوق العاده آن را در هوای محیط حس کنید. مثلا در اتاق نشیمن با قرار دادن دستگاه، می توانید در آرامش ناشی از رایحه خوشبوی این دستگاه به تماشای فیلم یا مطالعه کتاب بپردازید. در اتاق خواب با استشمام بوی خوش آن، به راحتی به خواب بروید. در سرویس بهداشتی یا محلی که لباس های تان
را قرار می دهید، بوی نامطبوع را از بین برده و آن را با عطری ملایم جایگزین کنید.
خودرو: مشکل دود سیگار، غذاها و خوراکی هایی که قبلا در ماشین خورده شده یا صندلی هایی که در اثر استفاده زیاد، بوی ناخوشایندی گرفته اند را با دستگاه خوشبو کننده SUXUN-HB02 می توانید حل کنید. این دستگاه هر جایی از خودرو مثل پشت صندلی ها، آویز آِینه یا درب ماشین می تواند قرار گیرد و اثر خود را بگذارد.
این دستگاه خوشبوکننده هوا، بوهای نامطبوع را طوری پوشش نمی دهد که بوها با یکدیگر مخلوط شوند، بلکه به کلی بوی ناخوشایند قبلی را از بین برده و آن را با رایحه ای خوشبو، جایگزین می کند.
رایحه های به کار رفته در این خوشبوکننده از گل ها و میوه های طبیعی گرفته شده است و در آنها خبری از الکل و دیگر افزودنی های مضر نیست. به همین خاطر حتی برای خانم های باردار و بچه ها نیز خطری ایجاد نمی کند.
کل کاری که باید انجام دهید این است که، در خوشبوکننده را باز کنید، یکی از عطرهای داخل پک را درون خوشبوکننده قرار دهید و در آن را ببندید سپس کلید خاموش/روشن دستگاه را فشار دهید و از رایحه خوشبوی آن لذت ببرید.

  راهنمای خرید اینترنتی مجموعه 4 عددی پیچ گوشتی کد RSTV004

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04


ویژگی و مشخصات خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04

تصاویر برای خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04

برچسب های لازم برای خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04 |
خرید اینترنتی خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04 |
مشخصات و قیمت خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-HB04 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول