راهنمای خرید اینترنتی دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰

راهنمای  خرید اینترنتی دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری بومی و محلی, اکسسوری بومی و محلی زنانه, پوشیدنی های بومی محلی, دستبند دست‌ساز زنانه, زیورآلات بومی و محلی زنانه, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/پوشیدنی های بومی محلی/اکسسوری بومی و محلی/اکسسوری بومی و محلی زنانه/زیورآلات بومی و محلی زنانه/دستبند دست‌ساز زنانه/

 

نقد و بررسی دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰

محصول مورد نظر شما یعنی دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰ در برند دستبند دست‌ساز زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تمام دختران بلوچ از کودکی سوزن‌دوزی را از مادرانشان فرا می­‌گیرند و این هنر از معدود راه­‌های تامین معیشت آن­‌هاست. در سوزن­‌دوزی بلوچ تمام یا قسمت اعظم پارچه از کوک و بخیه­‌های رنگین پوشیده می­‌شود. طرح‌­های مورد استفاده زنان بلوچ در سوزن‌­دوزی، بخش­‌بندی شده و در بیشتر مناطق استان به صورت هندسی است. البته در مناطقی که به مرز پاکستان نزدیک است طرح­‌های گردان هم دوخته می‌­شود. طرح­‌های اصیل بلوچ همواره شکسته و هندسی‌اند و به صورت کاملا ذهنی دوخته می­‌شوند. در برخی از آن­ها دوزنده حتی در حین دوخت، نقش روی پارچه را نمی­‌بیند، چراکه از قسمت پشت آن دوخت را شروع می­‌کند. زنان بلوچ معمولا از رنگ­‌های شادی مثل نارنجی روشن و قرمز برای دوختن طرح اصلی و از رنگ­‌های سبز، آبی، سفید، سیاه و قهوه­‌ای که رنگ­‌های فرعی است، برای جزییات طرح استفاده می­‌کنند. سوزن­‌دوزان بر حسب امکانات و سلیقه از نخ­‌های ابریشمی، پنبه­‌ای و نخ دِمسه و گاهی کاموا در کار خود استفاده می­‌کنند.
در گذشته­‌ای نزدیک این هنر تنها برای تزیینات لباس محلی بانوان بلوچ استفاده می‌­شد ولی امروزه با خلاقیت تولیدکنندگان آن جای خود را در طراحی مد و لباس حتی برای آقایان، زیورآلات، قاب­‌های زیبا و کاربردی و … باز کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل B5 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52S 5G

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰


ویژگی و مشخصات دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰

تصاویر برای دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد 1511400030

برچسب های لازم برای دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰ |
خرید اینترنتی دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰ |
مشخصات و قیمت دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند دست‌ساز زنانه آرانیک طرح یلدا مدل سوزن دوزی بلوچ کد ۱۵۱۱۴۰۰۰۳۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول