راهنمای خرید اینترنتی دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2

راهنمای  خرید اینترنتی دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, دستبند زنانه, زنانه, زیورآلات زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات زنانه/دستبند زنانه/

 

نقد و بررسی دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2

محصول مورد نظر شما یعنی دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2 در برند دستبند زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از زمان‌های دور انسان‌ها با استفاده از گل‌های طبیعی، گیاهان، شاخ گوزن، عاج فیل و پس از آن با هر شی‌ای که امکان تغییر شکلش را داشتند اقدام به ساخت زیورآلات و وسایل تزیینی برای آراستن خود کردند و این حس زیبایی طلبی با شرایط و امکانات هر زمان آمیخته و منجر به طراحی زیورآلات مختلف شد. دستبند‌ها یکی از پرطرفدار ترین زیورآلات هستند که مورد استفاده‌ی بسیاری ازخانم‌ها و آقایان قرار می‌گیرند، چرا که علاوه برجلوه‌ی بیشتر نسبت به گردنبند، با هر حرکت دست نمای بیشتری از خود را نمایان می‌کنند. برند لوتوس که در زمینه‌ی طراحی و ساخت ساعت و زیورآلات سابقه‌ای درخشان دارد دستبندی زنجیری و تک رنگ با ترکیب یک در میان حلقه‌های طرح پلنگی دارد که در کنار هم دستبندی خاص را پدید می‌آورند. دستبند ls1605 لوتوس، حلقه‌های طرح پلنگی و درشت را با زنجیر‌های فلزی و طلایی رنگ خود ادغام کرده و دستبندی با طراحی شیک و منحصربه فرد به بازار عرضه کرده است. این دستبند زنجیری با طراحی کلاسیک‌اش می تواند با انواع لباس‌های اسپرت و کلاسیک ترکیبی از یک تیپ خاص را پدید آورد.

  راهنمای خرید اینترنتی لگینگ زنانه مدل 814044GYL

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2


ویژگی و مشخصات دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2

جنس
استیل
نگین
ندارد
آویز
ندارد
قفل
دارد
نوع قفل
مکانیکی

تصاویر برای دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2

برچسب های لازم برای دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2 |
خرید اینترنتی دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2 |
مشخصات و قیمت دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند زنجیری لوتوس مدل LS1605 2/2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول