راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02

راهنمای  خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, دستبند طلا زنانه, زنانه, زیورآلات طلا زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات طلا زنانه/دستبند طلا زنانه/

 

نقد و بررسی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02

محصول مورد نظر شما یعنی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02 در برند دستبند طلا زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این دستبند طلای ۱۸ عیار زنانه طرح گوی البرنادو (۵ عدد گوی ریز تراش خورده رنگ طلایی) با مروارید های اصل (پرورشی) به رنگ گلبهی زینت داده شده است.مروارید های این دستبند کاملا گرد نیست و از لحاظ ظاهر کمی با یک دیگر متفاوت هستند حتی از لحاظ سایز هم در یک دستبند ممکن است کمی با یکدیگر متفاوت باشند. بر روی مروارید ها یک یا چند خط ایجاد شده است که کاملا طبیعی است چون از صدف بیرون آمده اند و توسط دستگاه ساخته نشده است. قفل به کار رفته در این دستبند گره ای بوده که به راحتی حرکت کرده و برای شما سایز می‌شود.گره این دستبند طلا از نوع آسانسوری است که به راحتی آزاد و محکم بسته می شود و به راحتی برای همه سایز می‌شود. نخ به کار رفته در این دستبند از نوع درجه یک است که بعد از مدتی شل نمی‌شود( دراصطلاح کش نمی آید). هر برآمدگی اضافی و یا تغییر رنگ در یک قسمت از مروارید کاملا طبیعی است و جزو نواقص مروارید به شمار نمی‌رود. لطفا دقت کنید اگر به مروارید های یکدست و کاملا گرد علاقه دارید این دستبند مناسب شما نیست و باید از مروارید شل استفاده کنید که توسط دستگاه روکش شده اند. مرواریدهای طبیعی و پرورشی، دارای خواص بی شماری هستند.صرف نظر از این خواص، مرواریدها بسیار زیبا هستند و در میان خانم ها طرفداران بسیاری دارند. مروارید نیز همانند سایر سنگ های شفابخش نظیر یاقوت، زمرد، فیروزه و … به جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی کمک می‌کند. خواص مروارید طبیعی با مروارید پرورشی هیچ تفاوتی ندارد. حتی از نظر ظاهری هم تشخیص مروارید طبیعی با مروارید پرورشی برای متخصصان، کار سختی هست. در زمان خرید توجه داشته باشید که مروارید های این دستبند کاملا گرد نیست و از لحاظ ظاهر کمی با یک دیگر متفاوت هستند، حتی از لحاظ سایز هم در یک دستبند ممکن است کمی با یکدیگر متفاوت باشند. بر روی مرواریدها یک یا چند خط ایجاد شده است که کاملا طبیعی است، زیرا از صدف طبیعی بیرون آمده‌اند و توسط دستگاه ساخته نشده است. (همین نکته باعث زیبایی دستبند شده است). هر برآمدگی اضافی یا تغییر رنگ در یک قسمت از مروارید کاملا طبیعی است و جزو نواقص مروارید به شمار نمی‌رود. لطفا دقت کنید اگر به مروارید های یکدست و کاملا گرد علاقه دارید، این دستبند مناسب شما نیست و باید از مروارید شل استفاده کنید که توسط دستگاه روکش شده‌اند.

  راهنمای خرید اینترنتی قلم موی کاشت ناخن اوکلند مدل اشکی شماره 4

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02


ویژگی و مشخصات دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02

تصاویر برای دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02

برچسب های لازم برای دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02 |
خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02 |
مشخصات و قیمت دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستبند طلا ۱۸ عیار زنانه الماسین آذر طرح مروارید و گوی کد ALBER02 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول