راهنمای خرید اینترنتی دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پد و دستمال نظافت خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم جانبی خودرو, نظافت و نگهداری خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/نظافت و نگهداری خودرو/پد و دستمال نظافت خودرو/

 

نقد و بررسی دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی در برند پد و دستمال نظافت خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
حوله‌ی تمیزکننده‌ی بدنه‌ی خودرو «سوناکس» (Sonax) مدل Microfiber یک محصول با طراحی بسیار ساده است که در کنار کاربردی آسان، از قیمت مناسبی هم بهره می‌برد. این حوله‌ی تمیزکننده‌ی بدنه‌ی خودرو که وزن بسیار سبکی هم دارد؛ قابلیت بالای پاک‌کنندگی داشته و از ساختاری مایکروفایبری سود می‌برد. همچنین این محصول یک گزینه‌ی ایده‌آل برای پاک کردن باقیمانده‌های واکس و پولیش به‌حساب می‌آید. گفتنی است که بهترین نتیجه‌ی این محصول هنگام استفاده به‌صورت خشک است. در نظر داشته باشید که سوناکس، یک شرکت بزرگ آلمانی است که در پیش از ۱۰۰ کشور جهان، فعالیت‌های گسترده‌ای درزمینه‌ی تولید و عرضه‌ی گسترده‌ی لوازم جانبی خودرو انجام می‌دهد. از محصولات متنوع این شرکت می‌توان به اسپری شستشو، پولیش، مکمل سوخت و انواع لوازم تمیزکننده‌ی مخصوص خودرو اشاره کرد. قابل ذکر است که کیفیت ساخت بالای محصولات سوناکس، در سراسر جهان تضمین‌شده است. قابلیت بالای پاک کنندگی و جذب مایکرو فایبر، این حوله را برای پاک کردن باقیمانده های واکس و پولیش ایده آل نموده است. جنس محصول از ۸۹% پلی‌استر و ۱۱% پلی آمید است. جهت شست‌وشوی این حوله حداکثر دمای آب باید ۴۰ درجه سانتی‌گراد باشد. از نرم‌کننده پارچه برای این محصول استفاده نکنید و به‌صورت جداگانه حوله‌ها را بشویید. در صورت استفاده به صورت خشک بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت. هر بسته حاوی دو عدد حوله است.

  راهنمای خرید اینترنتی پمپ شناور ویلو مدل TWU 4.08-29-DM-C

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی

تصاویر برای دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستمال حوله ای ماکروفایبر خودرو سوناکس مدل ۰۴۱۶۲۴۱۰ بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول