راهنمای خرید اینترنتی دستگاه بخور بیورر مدل LA30

راهنمای  خرید اینترنتی دستگاه بخور بیورر مدل LA30دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستگاه بخور بیورر مدل LA30 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, دستگاه بخور و رطوبت ساز, زیبایی و سلامت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/دستگاه بخور و رطوبت ساز/

 

نقد و بررسی دستگاه بخور بیورر مدل LA30

محصول مورد نظر شما یعنی دستگاه بخور بیورر مدل LA30 در برند دستگاه بخور و رطوبت ساز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آروماتراپی درمانی جامع است که از عصاره گیاهان طبیعی برای بهبود سلامتی استفاده می کند. گاهی اوقات این روش روغن درمانی نامیده می شود. آروماتراپی از روغن های اسانس معطر برای بهبود سلامت بدن، ذهن و روح استفاده می کند آن هم سلامت جسمی و هم عاطفی را تقویت می کند. آروماتراپی به عنوان یک هنر و هم یک علم تلقی می شود. Beurer آلمان جدیدترین محصول در این حوزه را معرفی کرده است.
بخور سرد LA30 با استفاده از فناوری التراسونیک ، محلول را بصورت میکرو ، پودر کرده و همانند بخار ، رایحه را در فضا پخش می نماید. این محصول با ساپورت حداقل ۱۵ متر مربع، فضایی عالی برای رهایی از استرس ها و دردها بوجود می آورد. رنگ این محصول با استفاده از LED RGB به زیبایی عوض شده و به عنوان یک چراغ مدرن نیز زیبایی ویژه ای دارد. LA30 بدون صدای واضح بوده و شبها در اتاق خواب قابل استفاده است. فضای مخزن آب ۱۰۰ میلی لیتر می باشد که در صورت اتمام دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می گردد. ۱۲ وات مصرف این محصول، در رده Low-Energy قرار گرفته و کیفیت ساخت آن، یک سر و گردن از رقبا بالاتر می باشد.
برای بهترین عملکرد، چند قطره روغن های با کیفیت ، به همراه آب داخل مخزن ریخته و برای ۶ ساعت ، از آن استفاده نمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی شابلون ابرو مدل ژله ای کد A31

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستگاه بخور بیورر مدل LA30


ویژگی و مشخصات دستگاه بخور بیورر مدل LA30

تصاویر برای دستگاه بخور بیورر مدل LA30

برچسب های لازم برای دستگاه بخور بیورر مدل LA30

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستگاه بخور بیورر مدل LA30 |
خرید اینترنتی دستگاه بخور بیورر مدل LA30 |
مشخصات و قیمت دستگاه بخور بیورر مدل LA30 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستگاه بخور بیورر مدل LA30 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول