راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2

راهنمای  خرید اینترنتی دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, تجهیزات ضدعفونی کننده, زیبایی و سلامت, سلامت محیط | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/سلامت محیط/تجهیزات ضدعفونی کننده/

 

نقد و بررسی دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2

محصول مورد نظر شما یعنی دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2 در برند تجهیزات ضدعفونی کننده می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دستگاه ضدعفونی و تصفیه کننده میکروبی هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P دارای مکانیزم میکروب کشی قوی در هوا و سطوح می باشد. این دستگاه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا جهت پاکسازی میکروبی هوا و سطوح استفاده میکند. دارای سیستم تولید ازن با قابلیت کنترل غلظت ازن برای محیط های با ابعاد ۱۰ الی ۱۵۰ مترمربع می باشد. اگر محیط بسته باشد و اتلاف ازن حداقل باشد می توان برای ابعاد تا ۲۵۰ مترمربع نیز استفاده کرد. از این دستگاه می توان برای کاهش ۹۰ درصدی حجم آلودگی در محیط های پرتردد مانند کلینیک ها و درمانگاه ها و کاهش ۹۹.۹۹ درصدی آلودگی از اتاق های کثیف استفاده کرد. بیشترین کاربرد این دستگاه برای ضدعفونی هوای منزل و محیط کار می باشد. با توجه به این که دستگاه قابلیت تنظیم غلظت ازن در محیط دارد می توان از این دستگاه برای کاربرد حذف بو و جلوگیری از انتقال بیماری در سالن های پرورش حیوانات خانگی استفاده کرد. حذف قدرتمند بوی سیگار و بوی گاز آمونیاک از دیگر کاربردهای جذاب این دستگاه می باشد. این دستگاه فاقد فیلتر می باشد لذا برای جذب ذرات معلق به کار نمیرود. صدای کم، طراحی زیبا، عملکرد ۲۴ ساعته و ابعاد مناسب از ویژگی های این دستگاه می باشد. قابلیت نصب به سقف نیز دارد. همچنین دارای تایمر جهت تنظیم میزان ازن محیط و یا خاموش کردن سیستم ازن می باشد. زمان ضدعفونی بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه است. هیچ گونه ماده مصرفی نیاز ندارد و میتواند ۱۰ الی ۱۵ سال بدون نیاز به هزینه تعمیر و نگهداری با عملکرد بالا کار کند. مزایای این دستگاه در مقایسه با تصفیه کننده فیلتردار و ضدعفونی کننده UV در این است که دستگاه فیلتردار و UV فقط هوای عبوری از داخل دستگاه را تصفیه می کند که برای کاهش صدای دستگاه مجبور به استفاده از فن های ضعیف و بدون صدا هستند و این مسئله باعث می شود سرعت تصفیه بسیار کاهش یابد و عملا دستگاه ناکارآمد می شود. در حالی که دستگاه ازونی با انتشار سریع ازن در کل محیط عمل ضدعفونی را در هوا و سطوح از همان ابتدای روشن شدن دستگاه شروع می کند. گاز ازن می تواند به هر حفره ای نفوذ کند و آنجا را ضدعفونی کند. از این دستگاه می توان برای حذف بو از گلخانه ها، سالن های پرورش قارچ و سالن های پرورش مرغ و طیور و پرورش حیوانات خانگی استفاده کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی لایونکس مدل CMA-L مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 plus

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2


ویژگی و مشخصات دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2

تصاویر برای دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2

برچسب های لازم برای دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2 |
خرید اینترنتی دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2 |
مشخصات و قیمت دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه کننده هوا و سطوح مینامین مدل SP23-P2 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول