راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰ در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
قرار گرفتن رنگ‌های مختلف یک طیف رنگی در کنار رنگ مشکی، منجر به تولید جلدی شده که روی یکی از دفاتر مشق کلیپس قرار گرفته است. این دفتر می‌تواند تعداد زیادی نوشته را در خود جای داده و تا مدت‌ها در مدرسه و دانشگاه شما را همراهی کند.
محصول حاضر یکی از دفاتر مشق کلیپس است. ۱۶۰ برگه این دفتر با سیم فنری و به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند. به دلیل سیمی بودن دفتر، از یک سو شما می‌توانید به راحتی در مواقع نیاز، برگه‌ای را از دفتر جدا کنید، از سوی دیگر همین ویژگی از ورقه ورقه شدن دفتر جلوگیری می‌کند. جلد ساده این دفتر از مقوایی انعطاف‌پذیر ساخته‌شده و می‌تواند به خوبی مانع کثیف شدن برگه‌ها شود.
دفاتر «کلیپس» (Clips) از سال ۱۳۹۱ به عنوان یکی از محصولات گروه تی تی ام وارد بازار لوازم تحریر ایران شد. این دفاتر به دلیل قیمت و کیفیت مناسب و طرح‌های متنوع خود، توانسته‌اند تا حدی رضایت مشتریان را جلب کنند. دفتر مشق راه راه کلیپس، با طرح ساده و دوام بالای خود، دفتری است مطابق با سلیقه افرادی که از رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگر لذت می‌برند.

  راهنمای خرید اینترنتی ساک خرید مدل گندم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰


ویژگی و مشخصات دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰

تصاویر برای دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰

برچسب های لازم برای دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰ |
خرید اینترنتی دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰ |
مشخصات و قیمت دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۱۶۰ برگ کلیپس مدل ساده ۱۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول