راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز

راهنمای  خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیزدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دفتر, دفتر و کاغذ, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/دفتر و کاغذ/دفتر/

 

نقد و بررسی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز

محصول مورد نظر شما یعنی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز در برند دفتر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
جاجیم از دست‌بافته‌های ایرانی است که با نخ‌های ظریف رنگارنگ پشمی یا پنبه‌ای یا ترکیبی از هر دو بافته می‌شود. مهم‌ترین کاربرد جاجیم در گذشته استفاده از آن به عنوان رویه کرسی بوده، اما امروزه از آن برای روکش انواع پشتی، کیف، رومبلی و … استفاده می‌کنند. برای تولید جاجیم از ابزار و وسایلی بسیار ساده که می‌توان گفت سال‌ها و شاید قرن‌هاست در آن تغییر چندانی داده نشده، استفاده می‌گردد و باید گفت که مهم‌ترین عامل تولید، همان نیروی بافنده است. جاجیم به دلیل رنگ‌های گرم و اشکال هندسی به کار رفته در بافت آن، مورد علاقه‌ی بسیاری از افرادی قرار گرفته است که به هنر اصیل ایرانی علاقمند هستند. اگر شما هم از افرادی هستید که در دکوراسیون خانه‌ی خود یا حتی کیف دستی خود از این دست‌بافته استفاده کرده‌اید، این دفتر می‌تواند برای روی میز تحریر یا داخل کیف جاجیم شما انتخاب مناسبی باشد.
محصول پیش رو یکی از دفاتر ۸۰ برگ کلیپس است. جلد این دفتر شومیز مقوایی بوده و صحافی آن به صورت سیمی عمودی انجام شده است. طرح روی جلد این دفتر مانند یک زیرانداز جاجیمی است. رنگ‌های قرمز، خردلی، مشکی و قهوه‌ای به کار رفته در این جلد، به دفتر ظاهری گرم و اصیل داده است. لازم به ذکر است، دفاتر «کلیپس» (Clips) از سال ۱۳۹۱ به عنوان یکی از محصولات گروه تی تی ام وارد بازار لوازم تحریر ایران شد. این دفاتر به دلیل قیمت و کیفیت مناسب و طرح‌های متنوع خود، توانسته‌اند تا حدی رضایت مشتریان را جلب کنند.
«دسته‌ی کاغذ ته‌دوزی شده به شکل کتاب که در آن مطالب و اشعار یا حساب‌ها را بنویسند.» این تعریفی است که در فرهنگ عمید از دفتر آمده است. اما امروزه کاربرد دفتر بسیار فراتر از این‌ها است. کم‌تر دانش‌آموز، دانشجو، مدیر و کارمندی را می‌توان پیدا کرد که با دفتر سر و کار نداشته باشد. این روزها دفاتر گوناگونی با ظاهر، جنس و نوع متفاوت در بازار وجود دارند. جذابیت ظاهری، نوع صحافی، جنس جلد، کیفیت کاغذ و به صرفه بودن قیمت از مهم‎ترین معیارهای خرید دفتر به حساب می‌آید.

  راهنمای خرید اینترنتی رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد 1004400093

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز


ویژگی و مشخصات دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز

تصاویر برای دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر 80 برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز

برچسب های لازم برای دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز |
خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز |
مشخصات و قیمت دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دفتر ۸۰ برگ کلیپس طرح فرش جلد شومیز رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول