راهنمای خرید اینترنتی دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خوراکی های بومی محلی, دمنوش محلی, محصولات بومی و محلی, نوشیدنی‌های محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خوراکی های بومی محلی/نوشیدنی‌های محلی/دمنوش محلی/

 

نقد و بررسی دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم در برند دمنوش محلی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بابونه نامی عمومی است که برای انواع مختلفی از گیاهان هم‌خانواده با مینای چمنی (از تیرهٔ کاسنیان) به کار می‌رود. بابونه گیاهی دائمی و کوچک با بویی معطر، به ارتفاع تقریباً ۳۰ سانتیمتر است. ساقه های بابونه به رنگ سبز مایل به سفید، با برگ های کوچک و متناوب است که دارای بریدگی های باریک، نامنظم و پوشیده از کرک می باشد. گل بابونه در یک سطح و در انتهای ساقه و در تابستان رشد می کند. گلبرگ های گل بابونه به رنگ سفید در اطراف و گل های زرد در قسمت وسط قرار دارند. طبیعت گل بابونه بر اساس طب سنتی در گرم و خشک اول است (خیلی گرم و خشک) و در برخی کتب آمده، گرم و خشک آن نزدیک به اعتدال است و بعضی معتقدند درجه گرمی آن اول و درجه خشکی آن دوم است. جالینوس معتقد است گیاه بابونه در لطافت نزدیک به گل سرخ است، اما گرمی آن مثل گرمی روغن زیتون ملایم بدن است و مفتح، ملین و پاک کننده بدن است. مصلح بابونه عسل و انار است و متخصصان طب سنتی توصیه می‌کنند آن را همراه با عسل یا انار میل کنید.
گیاه بابونه بر عملکرد صحیح معده تاثیر بسزایی دارد، به هضم غذا کمک کرده، ترشحات هضم را بالا برده و گوارش را تسهیل می کند، گیاه بابونه همچنین به عنوان کولاگوگ نیز عمل می‌کند به این معنا که ترشح اسید هیدروکلریک موجود در صفرا و آنزیم‌های معده را افزایش داده و بدین وسیله قدرت هضم را بالا می‌برد. ترکیبات شیمیایی موجود در گیاه بابونه دارای خواص ضد درد هستند که در کاهش درد عضلات و مفاصل، سردرد‌های شدید، تسکین درد سینوس‌ها و روماتیسم مفصلی نقش موثری را ایفا می‌کنند. علاوه بر دمنوش و چای بابونه، از روغن بابونه هم می‌توان برای از بین بردن کمردرد، درد مفاصل و نقرس استفاده کرد. بابونه یک گیاه آرام‌بخش برای اعصاب است و کیفیت خواب را بهبود می بخشد. این گیاه حاوی آپیژنین است، آنتی‌اکسیدانی که به گیرنده‌های خاصی در مغز می‌چسبد و موجب خواب‌آلودگی می‌شود، به‌این‌ترتیب بی خوابی یا اختلالات مزمن خواب را کاهش می‌دهد. از همین رو برای درمان بی خوابی و داشتن یک خواب آرام و راحت، توصیه می شود ۱۰ دقیقه قبل از رفتن به رختخواب، یک فنجان چای بابونه میل شود.
مجموعه پولاک باکیفیت ترین محصول بابونه را برای مصرف شما عزیزان ارائه می نماید تا ضمن بهره بردن از خواص آن از طعم و کیفیت آن نیز لذت ببرید.

  راهنمای خرید اینترنتی عسل آویشن خاسین- 1 کیلوگرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم


ویژگی و مشخصات دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم

تصاویر برای دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه  دمنوش گیاهی بابونه پولاک - 35 گرم

برچسب های لازم برای دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم |
خرید اینترنتی دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم |
مشخصات و قیمت دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دمنوش گیاهی بابونه پولاک – ۳۵ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول