راهنمای خرید اینترنتی دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲

راهنمای  خرید اینترنتی دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات شبکه و ارتباطات, دوربین های امنیتی و نظارتی, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات شبکه و ارتباطات/دوربین های امنیتی و نظارتی/

 

نقد و بررسی دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲

محصول مورد نظر شما یعنی دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲ در برند دوربین های امنیتی و نظارتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دوربین دام چشم ماهی مدل AHD 5402 از سری دوربین های AHD 5MP برند Technics میباشد. این دوربین تفاوت چشم گیری در میزان زاویه دید نسبت به مدل های مشابه دارد.
دوربین AHD 5402 دارای لنز ۱.۸ میلی متری چشم ماهی میباشد که زاویه دید ۱۶۰ درجه ای با پوشش بسیار بالا در اختیار کاربر قرار میدهد.
این سری دوربین ها دارای کیس دام پلاستیکی میباشند که امکان استفاده در فضای داخلی و در محل هایی که ارتفاع سقف کم و میزان زاویه دید بالا مورد نیاز است گزینه مناسبی می باشد.
در بسیاری از پروژه ها به دلیل ارتفاع نصب پایین میزان زاویه دید محدود شده و نقاط کور باعث نارضایتی مصرف کننده خواهد شد در چنین مواردی این دوربین ها گزینه مناسبی میباشند.
از دیگر مزایای این سری دوربین ها که با مدل های مشابه موجود در بازار متمایز گشته است ارائه تصویر استاندارد مستطیل شکل بدون حاشیه های سیاه و برش تصویر میباشد. همانطور که میدانید تصویر چشم ماهی معمولا به صورت دایره شکل و با حاشیه های سیاه بوده و باعث نارضایتی مشتری خواهد میشود.
در این دوربین ها از لنزهایی استفاده شده است که تصویر با زاویه ۱۶۰ درجه به صورت مستطیل شکل و بدون حاشیه میباشد.
این دوربین دارای سنسور تصویر سونی ۳۳۵ با رزولوشن ۵ مگاپیسکل و سایز تصویر ۲۵۹۲×۱۹۴۴ پیکسل میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور زئوس مدل شاین رد مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 4G / Note 10S به همراه پایه نگهدارنده

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲


ویژگی و مشخصات دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲

تصاویر برای دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوربین مداربسته تکنیکس مدل 5402

برچسب های لازم برای دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲ |
خرید اینترنتی دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲ |
مشخصات و قیمت دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دوربین مداربسته تکنیکس مدل ۵۴۰۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول