راهنمای خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, رنگ, یراق آلات | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/یراق آلات/رنگ/

 

نقد و بررسی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر در برند رنگ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رنگ روغن چوب و ترموود اگزوتیک فندقی (HAZELNUT)، رنگی روغنی و بسیار قوی و ماندگار برای کلیه سطوح چوبی و ترموود در نما و کف ،دیواره ها و الاچیق و پرچین و کرکره وسایبان چوبی ،زیر سقفی، حاشیه بام و به خصوص مبلمان باغی چوبی می باشد.محصول مذکور اب گریز ،ضد خش ،ضد پوست پوست شدگی ،ضد کپک،انتی یووی و ضد رسوب ،ضد گرد و غبار ، مقاوم در برابر اب قلیایی و فاقد سرب ومقاوم در برابر پوست پوست شدگی و رطوبت،و شرایط جوی و اقلیمی نامساعد می باشد و در بستر چوب نفوذ مینماید و شیارهای زیبای چوب را نمایان میسازد ماندگاری بین ۵ تا ۷ سال دارد. رنگ روغن اگزوتیک ،دارای سطح پوششی بالا می باشد وبه ازای هر لیتر ،تا ۱۸ متر مربع را (در یک دست رنگ امیزی) و ۱۲ متر مربع را ( در ۲ دست رنگ امیزی )می پوشاند، بدین سبب بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد. محصول مذکور مناسب برای نماهای ترموود ساختمان و کلیه سطوح چوبی فضای خارجی و داخلی ،مبلمان باغی و دیواره و پرچین و الاچیق چوبی می باشد و مقاومت باالایی در برابر ضربه و سایش و بور شدگی ، رسوب زدگی در برابر عوامل محیطی دارد.در قوطی های ۲۵۰ میل تستر و ۲.۵ لیتری عرضه می گردد و قابل اجرا با شوت ، رول،ابر و پیسوله (بدون نیاز به رقیق سازی)می باشد. محصومذکور تولید مشترک هلند و ترکیه بوده و کلیه استانداردهای کیفیت و سلامت اتحادیه اروپا(EN71_3) را داراست.و به جهت فقدان سرب و اخذ گواهی سلامت، برای کودکان و محیط زیست کاملا بی خطر بوده لذا برای استفاده در کلیه سطوح چوبی در فضای داخلی هم مناسب میباشد. که با قیمتی بسیار مناسب ( نسبت به برندهای مشابه خارجی)در ۲طیف رنگی قهوه ای(brown) ،فندقی (hazelnut) , در دیجی کالا از طرف فروشگاه به مشتریان عرضه میگرددو در صفحه ما قابل مشاهده است. تذکر:قبل مصرف خوب همزده شود تا همگن گردد، تک جریی بوده و اماده مصرف بوده و نیاز به ترکیب یا رقیق سازی ندارد، در جهت شیار چوب اجرا شود ،قبل مصرف، سطوح چوبی را تمییز و پاک نمایید ،در زمان بارندگی اجرا نکنید ،خشک شدن نهایی ۲۴ ساعت می باشد

  راهنمای خرید اینترنتی کوسن مدل اسم حسین و نسرین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر


ویژگی و مشخصات رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

تصاویر برای رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

برچسب های لازم برای رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر |
خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر |
مشخصات و قیمت رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رنگ روغن چوب و ترموود فندقی اگزوتیک مدل HAZ11 حجم ۲.۵ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول