راهنمای خرید اینترنتی رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, رنگ, یراق آلات, یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی/یراق آلات/رنگ/

 

نقد و بررسی رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر در برند رنگ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رنگ چوب گیاهی پایه روغن رم آرت برای کلیه سطوح چوبی وترموود ومبلمان باغی ، و الاچیق و نرده و سایبان و گلدان و دیواره ،دری و پنجره چوبی در فضاهای خارجی ، و جهت استفاده در سونا و جکوزی و سقف وتابلو و نرده و گلدان و فرنیچر چوبی در فضاهای داخلی، بسیار مناسب بوده و در ۵۰ طیف رنگی مختلف مات و دو کد لاک براق و مات و با غلضت مناسب و ترانسپرنت( غیره پوششی) بوده و شیارهای چوب را پنهان نمیکند.محصول مذکور ،به سبب آنتی uv بودن ،مقاومت بالایی در برابر عوامل جویی داشته، و با ایجاد یک لایه ای محافظ بر روی سطوح چوبی از سطوح در برابر نور آفتاب و باران محافظت میکند، به خصوص در مقابل رطوبت و رسوبات اب قلیایی ، بدین سبب برای سطوح چوبی در معرض رطوبت مستمر، مانند سونا و استخر و جکوزی و پوشش سقف و نما و الاچیق ، مناسب استد، علاوه بر این، این محصول ،اب گریز ،ضد خش ،ضد پوست پوست شدگی ،ضد کپک،انتی یووی و مقاوم در برابر شرایط جوی و اقلیمی نامساعد می باشد و در برابر گرد و غبار و امواج فرابنفش نور خورشید نیز از سطوح در فضاهای خارجی محافظت میکند.رنگ رم آرت بر پایه روغن محور می باشد . محصول مذکور فاقد سرب بوده و برای کودکان و محیط زیست کاملا بی خطر میباشد.در قوطی های یک لیتری و ۴ لیتری تولید وارائه گردیده که جهت پوشش سطوح چوبی مانند، میز و صندلی کمد و قفسه و فرنیچر چوبی و گلدلان و تابلو نرده و …. کفایت میکند و قابل اجرا ابر ، قلم و پیستوله می باشد.. محصول مذکور تولید ایران بوده و کلیه استانداردهای کیفیت و سلامت لازم را دارامی باشد . این محصول در قیمت بسیار مناسب و استثنایی عرضه گردید قبل ازهر بار مصرف خوب رنگ همزده شود تا همرنگ گردد و درب قوطی بعد مصرف ،محکم بسته شود، توجه شود بین هر دو دست باید یک سمباده نرم(۱۵۰۰)زده شده و سپس دست بعدی اعمال گردد( به جهت داشتن خواص آب گریزی در صورت عدم زدن سمباده رنگ دست بعدی جذب نمی شود). در حین بارندکی اجرا نکنید، توجه داشته باشید که بافت چوب روی رنگ تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید اینترنتی شورت زنانه مدل MISS - 444 مجموعه 5 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر


ویژگی و مشخصات رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر

تصاویر برای رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد 4212 حجم 1 لیتر

برچسب های لازم برای رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر |
خرید اینترنتی رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر |
مشخصات و قیمت رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رنگ چوب گیاهی سفید کم پوشش روم آرت کد ۴۲۱۲ حجم ۱ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول