راهنمای خرید اینترنتی رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200

راهنمای  خرید اینترنتی رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تبلت و کتابخوان, رهیاب ماهواره‌ای, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/تبلت و کتابخوان/رهیاب ماهواره‌ای/

 

نقد و بررسی رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200

محصول مورد نظر شما یعنی رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200 در برند رهیاب ماهواره‌ای می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ردیاب خودرو دیسکاور محصولی بومی و دانش بنیان است که با بهره‌گیری از فناوری‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء ردیابی، به شما امنیت و حس کنترل واقعی و منعطف می بخشد.
این محصول بوسیله سیم کارتی که درون آن قرار می گیرد از GSM برای مکان یابی دقیق استفاده می کند. از طریق گوشی و کامپیوتر می توانید خودرو و اشیاء خود را روی نقشه ردیابی کنید و به آنها امنیت بیشتری هدیه دهید.
مزیت های ردیاب دیسکاور نسبت به مدل های دیگر: دارای سنسور حرکتی و قابلیت دزدگیر (که به محض حرکت خودرو، با مالک تماس می گیرد) نصب آسان بدون نیاز به سیم کشی، قابل حمل و جابجایی، اپلیکیشن اختصاصی فارسی و بومی با امکانات کامل، ارسال هشدار با تماس، پیامک و نوتیف، ذخیره و مشاهده مسیرهای طی شده بدون محدودیت زمانی، یکسال اشتراک رایگان نرم افزار، باتری قابل شارژ و قدرتمند لیتیومی ۱۴۰۰ میلی آمپر (که با یکبار شارژ می تواند ۲ روز تا ۶ ماه بسته به تنظیماتش استفاده شود)، عدم محدودیت نصب در ایران، نداشتن مشکلات تحریم سرور و قطع نشدن خدمات دستگاه، پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری، استفاده از بروزرسانی ها است.
این ردیاب، کوچک، سبک و منحصر به فرد است و به راحتی در یک دست جا می شود. از این رو امکان جاسازی مخفی را دارد. پس به راحتی داخل وسایل نقلیه قرار دهید تا در صورت سرقت محل دقیق خودروی خود را پیدا کنید.
این ردیاب برای تمامی خودروها اعم از شخصی و عمومی، ایرانی و خارجی، سبک و سنگین، موتورسیکلت‌ها، تاکسی‌ها، سرویس های مدارس، باربری ها، خودروهای آژانس، پیک‌های موتوری، اجاره دهندگان اتومبیل، خودروهای مرزی و مناطق آزاد، شرکت های توزیع و پخش، مدیریت خودروهای درحال گشت یا مأموریت و … کاربرد دارد.
سایر ویژگی ها: نمایش لحظه به لحظه و محل دقیق خودرو بر روی نقشه، مشاهده مسیر حرکت خودرو، اطلاع ورود و خروج خودرو از محدوده های تعیین شده، جایگزین مناسب دزدگیرهای موجود، نمایش سرعت خودرو، نمایش مسیر طی شده، قابلیت حصار الکترونیکی: که به شما امکان مشخص کردن یک محدوده روی نقشه را می دهد تا در صورت خارج شدن خودرو از آن محدوده با ارسال آلارم، شما را هشیار سازد، نمایش توقف‌ها، کلید تماس اضطراری SOS، شنیدن مکالمات داخل کابین، ردیابی زنده از طریق GPS و LBS (دکل های مخابراتی)،

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200


ویژگی و مشخصات رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200

تصاویر برای رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200

برچسب های لازم برای رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200 |
خرید اینترنتی رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200 |
مشخصات و قیمت رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رهیاب ماهواره ای دیسکاور مدل C200 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول