راهنمای خرید اینترنتی روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی و غیر برقی, ابزار دستی, ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم روانکاری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی و غیر برقی/ابزار غیر برقی/ابزار دستی/لوازم روانکاری/

 

نقد و بررسی روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر در برند لوازم روانکاری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
روغن سیلیکون روغنی بی بو، بی رنگ، غیر سمی و غیرقابل اشتعال است. رروغن سیلیکون رقیق فیلو با ویسکوزیته cSt 100 یک روغن سیلیکون رقیق محسوب میشود. این روغن دارای قدرت روان‌ کنندگی زیاد، کشش سطحی پایین و مقاومت حرارتی بالا است. روغن سیلیکون به دلیل خواص ویژه خود دارای طیف وسیعی از کاربردها در صنایع، پزشکی، هنر و حتی استفاده خانگی است.
ساخت فیلم روان کننده بسیار نازک ، رفتار خنثی در برابر پلاستیک و الاسترومترها( باعث خشکی لاستیک ها نمیشود) از ویژگی های این روغن است. این روغن رنج دمای کاری بسیار بالای دارد (-۵۰ تا ۲۰۰ درجه) و تا -۵۰ درجه منجمد نخواهد شد. کاملا بی رنگ و بی بو و دارای کاربرد بسیار وسیعی در آزمایشگاه‌ها و صنایع دارد.این روغن در ترکیب با سیلیکون باعث افزایش نرمی و کشش سیلیکون می شود، مناسب روانکاری لبه های برش در ماشین آلات کاغذ، مقوا و نساجی است. روغن سیلیکون ۱۰۰مناسب برای استفاده به عنوان سیال انتقال حرارت و حمام آزمایشگاهی است. همچنین این روغن یک عامل دی الکتریک خوب و عایق‌ جریان الکتریسیته است و به همین دلیل قابل استفاده به عنوان مایع ترانسفورماتورها است. روغن‌های سیلیکون فیلو دارای ویسکوزیته‌های متفاوتی در بازه ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ هستند.

  راهنمای خرید اینترنتی چادر خودرو سوجوی مدل SOJR-LC1 مناسب برای موسو به همراه سطل زباله خودرو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر

تصاویر برای روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن سیلیکون فیلو مدل 100cSt حجم 500 میلی لیتر

برچسب های لازم برای روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی روغن سیلیکون فیلو مدل ۱۰۰cSt حجم ۵۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول