راهنمای خرید اینترنتی زونکن اطلس مدل افرا

راهنمای  خرید اینترنتی زونکن اطلس مدل افرادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی زونکن اطلس مدل افرا توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار بایگانی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم اداری, لوازم تحریر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/لوازم اداری/ابزار بایگانی/

 

نقد و بررسی زونکن اطلس مدل افرا

محصول مورد نظر شما یعنی زونکن اطلس مدل افرا در برند ابزار بایگانی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با اسناد و اوراق زیادی سروکار دارید، زونکن اطلس مدل افرا می تواند راه‌حلی مناسب برای نگهداری آسان، دسته بندی دقیق و دسترسی سریع به اسناد و مدارک شما باشد.زونکن اطلس مدل افرا سایز ۷/۵ سانتیمتر یک زونکن مقوایی با روکش بیرونی گالینگور و روکش داخلی سلفون می باشد . این زونکن یک زونکن با پهنای عطف ۷.۵ سانت و عرض ۲۸ و طول ۳۰ کاملا استاندارد بوده و برای تمامی اوراق A4 می تواند مورد استفاده قرارا گیرد . در قسمت پهنای پشت این زونکن یک انگشتی تعبیه شده که جاگذاری زونکن را راحت کند ، در پشت زونکن یک پاکت پلاستیکی تعبیه شده که داخل آن یک لیلبل از جنس مقوا جهت نوشتن مشخصات زونکن می باشد . روکش گالینگوری این زونکن از جنس مرغوبی بوده و ماندگاری این کالا را برای مدت طولانی در بایگانی تضمین می کند . قفل فلزی این زونکن از جنس بسیار مرغوبی می باشد .

  راهنمای خرید اینترنتی حلقه تقویت مچ مدل 332244

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه زونکن اطلس مدل افرا


ویژگی و مشخصات زونکن اطلس مدل افرا

تصاویر برای زونکن اطلس مدل افرا

برچسب های لازم برای زونکن اطلس مدل افرا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه زونکن اطلس مدل افرا |
خرید اینترنتی زونکن اطلس مدل افرا |
مشخصات و قیمت زونکن اطلس مدل افرا |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی زونکن اطلس مدل افرا رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول