راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری مردانه, ساعت عقربه ای مردانه, ساعت مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/اکسسوری مردانه/ساعت مردانه/ساعت عقربه ای مردانه/

 

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه در برند ساعت عقربه ای مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ساعت مچی عقربه‌ای «نیوی فورس» مدل دو زمانه» یک ساعت دوزمانه متفاوت، شیک و بسیار خاص از این برند است که با چشمگیر صفحه و بند و بدنه‌ی مدرن‌ توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. ساعت‌های دو‌زمانه برای افرادی که نیاز به اطلاع از دو ساعت متفاوت را دارند، بسیار مناسب و کاربردی می‌باشد. در طراحی این مدل از رنگ غالب قهوه‌ای و رنگ خاص طوسی در صفحه ساعت استفاده شده که ترکیبی زیبا و متناسب با اغلب استایل‌ها به نظر می‌رسد. این ساعت دوزمانه نیوی فورس بر روی صفحه خود از یک نمایشگر دیجیتال و یک نمایشگر آنالوگ معمولی استفاده می کند. طراحی صفحه نشان از دو وجود دو قابلیت جذاب و خاص یعنی ساعت دیجیتال و آنالوگ در کنار هم و وجود تقویم کامل دارد. به‌کار‌گیری از نمایشگر دیجیتال در این ساعت باعث وجود امکانات بی‌نظیری مانند تقویم، کرنومتر، تنظیم زنگ هشدار و تنظیم ۱۲/۲۴ ساعت شده است. وجود رنگ قرمز خاص در این ساعت رنگ و بویی متفاوت به طراحی آن بخشیده است. وجود نور پس‌زمینه در این ساعت مچی دو‌زمانه این امکان را به شما می‌دهد تا در تاریکی هم بتوانید صفحه ساعت را به سادگی مشاهده کنید. مقاومت در برابر آب تا فشار ۳ بار یا ۳۰ متر هم از دیگر مشخصات کیفی در ساخت این ساعت است. این حد از مقاومت در موقعیت‌هایی نظیر بارش باران یا تماس اتفاقی قطرات آب با بدنه هنگام شست‌وشوی دست، از نفوذ آب به بدنه جلوگیری می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش سرامیکی رزلیانس مدل CMB-R مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه


ویژگی و مشخصات ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه

تصاویر برای ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه

برچسب های لازم برای ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه |
خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه |
مشخصات و قیمت ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ای مردانه نیوی فورس مدل دو زمانه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول