راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wirelessدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ساعت هوشمند, ساعت و مچ بند هوشمند, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/ساعت و مچ بند هوشمند/ساعت هوشمند/

 

نقد و بررسی ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless در برند ساعت هوشمند می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تصویر دلخواه خود را پس زمینه کنید ! ساعت هوشمند HW36 PRO MAX _2030 مناسب برای هر سلیقه ایی یکی از جدیدترین مدل های ساخته شده توسط شرکت smart 2030 در سال ۲۰۲۱ است.فعال بودن هر دو دکمه ،صفحه نمایش بزرگ, ظریف و با کیفیت آن در کنار داشتن دکمه جادویی یا مجیک باتون یا دکمه چرخشی برای تغییر صفحات و بزرگنمایی و کوچکنمایی همچنین داشتن شارژر وایرلس از بهترین ویژگی های اولیه آن است. این ساعت یکی از جدیدترین مدل های ساخته شده از ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۱ است که تعداد زیادی قابلیت به آن اضافه شده است. از شباهت زیادش به سری ۶ اپل واچ که بگذریم قابلیت مکالمه ، سنجش دمای بدن ، سنجش میزان اکسیژن خون ، صفحه نمایش رنگی فول تاچ با کیفیت بالا،نمایش اعلانات شبکه های اجتماعی ، سنسورهای فشار خون, ضربان قلب، محاسبه کالری مصرف شده، قدم‌های پیموده شده و سنجش کیفیت خواب تنها بخشی از امکانات این مدل میباشد.اگر شما هم به تناسب خود و پایش وضعیت بدنی و ورزش خود اهمیت میدهید یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب با توجه به دارا بود مد های مختلف ورزشی این مدل میباشد. همچنین این مدل دارای استاندارد IP67 میباشد البته لازم به ذکر است که استاندارد IP67 فقط برای شستن دست‌ها مقاومت قابل قبولی داراست و نباید ساعت را به داخل آب ببرید زیرا امکان دارد آب به داخل آن نفوذ کند. قرار دادن پسورد بر روی ساعت و همچنین قرار دادن عکس دلخواه بر روی صفحه ساعت ( بعد از نصب برنامه روی گوشی) از دیگر ویژگی های این مدل میباشد . برای کسانی که در روز زمان زیادی را پشت میز طی می‌کنند و تحرکی ندارند دارای مد یادآوری عدم تحرک نیز است. از دیگر مزایای این مدل بند قابل تعویض آن است که به کاربر این امکان را می‌دهد که از تنوع‌بندی مدل‌های اپل واچ استفاده کند. بعد از دریافت کالا علاوه بر مشاهده جعبه اصلی شرکت smart 2030 به قسمت About در Settings کالا مراجعه کرده و با مشاهده نام مدل مذکور از اصالت کالای خود مطمعن گردید.

  راهنمای خرید اینترنتی پلیور مردانه مدل گل کد TU888

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless


ویژگی و مشخصات ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless

تصاویر برای ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless

برچسب های لازم برای ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless |
خرید اینترنتی ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless |
مشخصات و قیمت ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند اسمارت ۲۰۳۰ مدل M26 PLUS Wireless رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول