راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HWدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ساعت هوشمند, ساعت و مچ بند هوشمند, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/ساعت و مچ بند هوشمند/ساعت هوشمند/

 

نقد و بررسی ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW در برند ساعت هوشمند می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یکی دیگر از شگفتی های کمپانی چینی تازه تاسیس هپی تاچ ساعت هوشمند مدل WearFit 26-HWاست. این مدل زیبا که در اواسط سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده با قابلیت های فراوان و ظاهری جذاب توانسته رکورد فروش بی نظیری در بین رقبای خود ثبت کند. این ساعت دارای صفحه تمام لمسی Amoled و رزولوشن بالا ۴۲۰×۴۲۰ پیکسل است که گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است و ساپورت کامل زبان فارسی در منو و اعلان ها که مطمئنا دل بسیاری از مشتریان ایرانی این مدل را خواهد برد. همچنین این مدل دارای باتری قدرتمند ۲۲۰ میلی آمپر ساعت میباشد و از معدود ساعت های صفحه گرد است که قابلیت مکالمه و تماس بلوتوثی را دارد. همچنین به دلیل بکاربردن پردازنده قدرتمند در این ساعت، کار کرد بسیار روان و با سرعت بالایی را ایجاد کرده که کم مصرف میباشد و حتی انتقال عکس از گوشی به ساعت برای تصویر زمینه را با سرعت بالایی انجام میدهد. تعداد واچ فیس های متنوع در خود ساعت و واچ فیس های بیشمار که قابلیت آپدیت شدن هم دارند از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت است. امکانات نظیر نمایش آب و هوا، ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، مسافت طی شده، نمایش تمام پیام ها و شبکه های اجتماعی، اعلان تماس ها و کنترل موسیقی، حالت خواب، شاتر دوربین، مدها و رکوردهای ورزشی مختلف، تایمر و کورنومتر فقط بخشی از قابلیت های این ساعت اسپرت و زیبا میباشد. لازم به ذکر است شارژر این ساعت بصورت مگنتی میباشد و بند های این ساعت قابل تعویض میباشند. این مدل با نرم افزار بسیار محبوب Wearfit Pro سازگار است که از طریق اسکن کد موجود در دفترچه راهنما میتوانید برای سیستم عامل اندروید و iOS دانلود و استفاده کنید. همچنین مدل اورجینال این مدل با برند هپی تاچ که روی باکس ساعت درج شده را میتوانید از فروشگاه کالازون تهیه کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مسیر مدل MCATWHTE مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Poco M3 به همراه پایه نگهدارنده و بند

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW


ویژگی و مشخصات ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW

تصاویر برای ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW

برچسب های لازم برای ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW |
خرید اینترنتی ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW |
مشخصات و قیمت ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت هوشمند هپی تاچ مدل WearFit 26-HW رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول