راهنمای خرید اینترنتی سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳

راهنمای  خرید اینترنتی سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آرایش چشم و ابرو, زیبایی و سلامت, سایه ابرو, لوازم آرایشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم آرایشی/آرایش چشم و ابرو/سایه ابرو/

 

نقد و بررسی سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳

محصول مورد نظر شما یعنی سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳ در برند سایه ابرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت کاپریس «Caprice » فرانسه، تولید کننده‌ی لوازم آرایشی در سری محصولات خود سایه ابرو Sourciligne را به مشتریان خود عرضه کرده است. از این محصول می‌توان به‌عنوان خط چشم پودری استفاده کرد و از مزایای این سایه می‌توان به ماندگاری بالا و همچنین دوکاره بودن آن اشاره کرد. قابلیت دوکاره‌بودن به این معنی است که می‌توان این سایه را روی ابروهایی که خیس و یا نمناک است استفاده کرد و همچنین برای ابروهای خشک مناسب است. این محصول دارای روغن سیلیکونی و نرم برای سهولت در استفاده هنگام کشیدن است. این سایه با حالت مات کنندگی ظاهری طبیعی و یکدست به ابروهایتان می‌دهد. در این سایه از رنگدانه‌های فشرده استفاده شده است چرا که این رنگدانه‌ها باعث یکنواختی و تثبیت رنگ روی ابروهایتان می‌شود. شرکت کاپریس «Caprice » فرانسه از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند چرا که به جلب رضایت مشتری اهمیت می‌دهد. سایه‌ی Sourciligne 03 با تن رنگ قهوه‌ای متوسط و قابلیت دوکاره بودن برای پوست‌های روشن و افرادی که موهای با این تن رنگ دارند مناسب است.

  راهنمای خرید اینترنتی ریسه ال ای دی طرح تولدت مبارک طول 1.5 متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳


ویژگی و مشخصات سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳

تصاویر برای سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین 03

برچسب های لازم برای سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳ |
خرید اینترنتی سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳ |
مشخصات و قیمت سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سایه ابرو کاپریس مدل سورسیلاین ۰۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول