راهنمای خرید اینترنتی ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE

راهنمای  خرید اینترنتی ست اصلاح بابیلیس مدل E712PEدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اصلاح موی سر, زیبایی و سلامت, لوازم شخصی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم شخصی برقی/اصلاح موی سر/

 

نقد و بررسی ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE

محصول مورد نظر شما یعنی ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE در برند اصلاح موی سر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برخی افراد خریدن یک ماشین اصلاح با قیمت مناسب را ترجیح می‌دهند. E712PE که توسط شرکت «بابیلیس» (Babyliss) تولید شده است، قیمت مناسبی دارد که با استفاده از آن می‌توان موهای سر، صورت، گوش و بینی را در اندازه‌های مختلف کوتاه کرد. برای این محصول سری‌های مختلفی در نظرگرفته شده است. با استفاده از سری تریمر می‌توان موهای سر و صورت را در اندازه‌های ۰.۵ تا ۴.۵ میلی‌متر کوتاه کرد. ماشین اصلاح E712PE تیغه‌های خود‌تیزشونده دارد، بدین معنی که تیغه‌های آن در هنگام استفاده خود به خود تیز می‌شوند. از این مدل می‌توان پس از ۹۶۰ دقیقه شارژ کردن، به مدت ۳۰ دقیقه استفاده کرد. برای این محصول برق و باتری قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه‌ در نظر گرفته شده است. هرچند که این دستگاه امکانات محدودی دارد، اما قیمت مناسب و سری‌های متفاوت در نظرگرفته شده برایش، آن را برای بسیاری از آقایان کاربردی ساخته است. در کنار این محصول یک دستگاه موزن گوش و بینی ارایه می‌شود که دغدغه‌ی تهیه کردن یک دستگاه جداگانه برای این کار را برطرف می‌کند. E712PE تکنولوژی اصلاح مستقیم، اندازه‌ی اصلاح ۳ تا ۳۶ میلی‌متر، تیغه‌های خود تیز شونده، مدت زمان شارژ ۹۶۰ دقیقه، مدت زمان استفاده پس از شارژ ۳۰ دقیقه و منبع تغذیه‌ی برق خانگی و باتری قابل شارژ را دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل AR_00IN مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S7 EDGE

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE


ویژگی و مشخصات ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE

تصاویر برای ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE

برچسب های لازم برای ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE |
خرید اینترنتی ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE |
مشخصات و قیمت ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست اصلاح بابیلیس مدل E712PE رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول