راهنمای خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵

راهنمای  خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ست لباس راحتی مردانه, لباس راحتی مردانه, لباس مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

مد و پوشاک/مردانه/لباس مردانه/لباس راحتی مردانه/ست لباس راحتی مردانه/

 

نقد و بررسی ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵

محصول مورد نظر شما یعنی ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵ در برند ست لباس راحتی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همه ما میدانیم تیشرت و شلوارک یک لباس راحت است ، معمولا ست تیشرت و شلوارک مردانه بعنوان لباس ورزشی یا لباس راحتی در منزل استفاده میشود ، همانطور که میدانید بهترین جنس پارچه برای تیشرت مردانه پارچه های پنبه ای است ، پنبه می تواند تا ۲۷ برابر وزن خود رطوبت جذب کند . خاصیت تیشرت ساده علاوه بر راحت بودن این است که میتواند با دیگر لباس ها به راحتی ست شود و استایلی منحصر بفرد و خاص بسازد.
در حالت ایده آل، اگر می خواهید استایل خود را بر پایه ی تیشرت بسازید توصیه میکنیم ،روی تیشرت های باکیفیت یا روی یک پولوشرت سرمایه گذاری کنید. پولو شرت اساسا، ویژگی های یک تی شرت را داراست، با این حال، دارای پارچه ه ای ضخیم تر و همچنین یقه ی بافته شده است . در مورد شلوارک هم باید گفت که باید جنس لطیف و در عین حال مقاوم و خنکی داشته باشد تا علاوه بر احساس راحتی از هرگونه حساسیت پوستی جلوگیری کند. الیاف بکار رفته در ست تیشرت و شلوارک مردانه راکون، الیاف پنبه ۱۰۰% اُرگانیک می‌باشد. پنبه از آنجا که ساختاری طبیعی دارد، یکی از بهترین و سازگارترین الیاف با پوست بدن است .
الیاف استفاده شده در ست شلوارک وتیشرت مردانه راکون، با ماشین آلات ریسندگی در بروزترین کارخانه‌جات ریسندگی داخلی و خارجی ریسندگی شده است برند راکن با افتخار اعلام میدارد تمام تمرکز تولید خود را بر اصل مشتری مداری بنا نهاده تا بتواند با تولید محصول با کیفیت ایرانی نیاز بازار داخلی را فراهم نموده و گام بزرگی در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات تولید بردارد .

  راهنمای خرید اینترنتی پوستر طرح شیر مدل رنگارنگ کد AR5990

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵


ویژگی و مشخصات ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵

فرم لباس
معمولی
نوع آستین
کوتاه
طرح پارچه
ساده
تعداد تکه
دو تکه
نوع ست ۱
تی شرت و شلوارک
کشور مبدا برند
ایران
کشور تولید کننده
ایران

تصاویر برای ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵

برچسب های لازم برای ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵ |
خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵ |
مشخصات و قیمت ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوارک مردانه مدل ۱۲۳۴۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول