راهنمای خرید اینترنتی ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977

راهنمای  خرید اینترنتی ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بچگانه, دخترانه, ست لباس راحتی دخترانه, لباس دخترانه, لباس راحتی دخترانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/بچگانه/دخترانه/لباس دخترانه/لباس راحتی دخترانه/ست لباس راحتی دخترانه/

 

نقد و بررسی ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977

محصول مورد نظر شما یعنی ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977 در برند ست لباس راحتی دخترانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ست سویشرت و شلوار دخترانه که سویشرت به رنگ زرد و شلوار سرمه ای می باشد. رنگ های زرد و سرمه ای رنگ هایی تیره و روشن هستند که در کنار یکدیگر تضاد رنگی جالبی را پدید آورده و رنگ های شاد موجود در این ست برای رده سنی نوزاد و کودک کاملا مناسب است.
سویشرت آستین بلند و یقه گرد می باشد و دارای طرح مینی موس بوده که این طرح علاوه بر اینکه بر زیبایی این لباس دخترانه افزوده است یکی از شخصیت های پرطرفدار بین کودکان و حتی والدین می باشد. شلوار این ست نیز کمرکش و دارای جیب بوده که طرحی شیک و ساده دارد. که این طرح ساده به زیباتر نشان داده شدن ست بلوز و شلوار کمک زیادی می کند. جنس داخل سویشرت و شلوار دورس بوده و به عنوان لباس کودکان کاملا مناسب خواهد بود. ضمنا سر آستین, پایین سویشرت و دمپا شلوار نیز کشباف می باشد که این امر موجب قرار گیری بهتر لباس بر تن دلبند شما خواهد شد. این ست سویشرت و شلوار دخترانه گزینه ای بسیار مناسب برای دلبند شما می باشد که به کمک آن می توانید لباس های کودک خود را تکمیل کنید.
لازم به ذکر است که هنگام شست و شوی لباس برای افزایش طول آن، بهتر است لباس را پشت و رو نمایید و در ماشین لباس شویی با دمای ۳۰ درجه سانتی گراد بشویید. این کالا محصول کشور ایران است. (لطفا برای انتخاب بهتر به اندازه های درج شده در عکس اخر دقت فرمایید).

  راهنمای خرید اینترنتی گوشواره زنانه طرح برگ طبیعی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977


ویژگی و مشخصات ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977

تصاویر برای ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977

برچسب های لازم برای ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977 |
خرید اینترنتی ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977 |
مشخصات و قیمت ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست سویشرت و شلوار دخترانه طرح مینی موس مدل chg5977 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول