راهنمای خرید اینترنتی ست نوزاد رانیک طرح فیل

راهنمای  خرید اینترنتی ست نوزاد رانیک طرح فیلدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست نوزاد رانیک طرح فیل توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بچگانه, تاپ و تونیک نوزاد, لباس نوزاد, مد و پوشاک, نوزاد | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/بچگانه/نوزاد/لباس نوزاد/تاپ و تونیک نوزاد/

 

نقد و بررسی ست نوزاد رانیک طرح فیل

محصول مورد نظر شما یعنی ست نوزاد رانیک طرح فیل در برند تاپ و تونیک نوزاد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بچه‌ها در سن یادگیری و تلاش برای شناخت محیط پیرامون، از همه حواس خود کمک می‌گیرند. اولین چیزی که مادر را به کودک می‌شناساند، بوی تن اوست؛ دیدن، شنیدن، لمس کردن اشیا و چشیدن مزه‌ها دریچه‌های دیگری هستند که دنیای مرموز پیرامون را برای کودک رمزگشایی می‌کنند. در این دوره کودک به‌طور خاص عاشق صداهاست؛ ریتم‌ها را می‌شناسد، از موسیقی لذت می‌برد و بالاخره اینکه دوست دارد خودش صدا تولید کند. اگر یک شئ خاص ر ا به او بدهید، آن را روی میز می‌کوبد. اگر دوتا باشند، سعی می‌کند با کوبیدن آنها به همدیگر سروصدا کند. به همین خاطر جغجغه یکی از اسباب‌بازی‌های محبوب کودک است و برای تشویق به راه رفتن، کفش‌های جغجغه‌ای به او می‌پوشانند.
ست نوزاد رانیک با همین هیجان‌ها و حس شنوایی کودک سروکار دارد. این ست که برای بعد از سه تا چهار ماهگی نوزاد مناسب است، شامل یک دستبند جغجغه‌ای، یک عروسک که با فشردن آن صدای جیرجیر تولید می‌شود و یک جفت پاپوش است. پوشاندن پاپوش برای نوازدان از جهتی به‌خاطر گرم نگه داشتن و از جهت دیگر برای رعایت نظافت و کثیف نشدن پاهای او توصیه می‌شود. برای کودکانی که راه می‌روند این کار از آسیب دیدن پاهای او در اثر برخورد با وسایل خانه هم جلوگیری می‌کند. پاپوش موجود در این ست دارای یک مچ پنبه‌ای است که تا ساق پای نوزاد را می‌پوشاند. جنس همه اجزای این ست از پنبه است تا ضمن نرم بودن، برای پوست حساس نوزاد آلرژی ایجاد نکند. همچنین اجزای این ست به‌صورت دستی قابل‌شست‌وشو هستند.
عروسک، دستبند جغجغه‌ای و سر عروسکی پاپوش‌های این ست، همگی طرح یک فیل با لباس قرمز و کاکل و دستمال‌گردن رنگین‌کمانی هستند.

  راهنمای خرید اینترنتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست نوزاد رانیک طرح فیل


ویژگی و مشخصات ست نوزاد رانیک طرح فیل

تصاویر برای ست نوزاد رانیک طرح فیل

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست نوزاد رانیک طرح فیل
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست نوزاد رانیک طرح فیل

برچسب های لازم برای ست نوزاد رانیک طرح فیل

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست نوزاد رانیک طرح فیل |
خرید اینترنتی ست نوزاد رانیک طرح فیل |
مشخصات و قیمت ست نوزاد رانیک طرح فیل |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست نوزاد رانیک طرح فیل رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول