راهنمای خرید اینترنتی سرهمی نوزادی مدل chg4829

راهنمای  خرید اینترنتی سرهمی نوزادی مدل chg4829دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرهمی نوزادی مدل chg4829 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بچگانه, شلوار و سرهمی جین نوزاد, لباس نوزاد, مد و پوشاک, نوزاد | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/بچگانه/نوزاد/لباس نوزاد/شلوار و سرهمی جین نوزاد/

 

نقد و بررسی سرهمی نوزادی مدل chg4829

محصول مورد نظر شما یعنی سرهمی نوزادی مدل chg4829 در برند شلوار و سرهمی جین نوزاد می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شلوار پیشبندی نوزادی دخترانه که به رنگ آبی تیره بوده و قسمت پیشبندی آن دارای طرح قلب سنگ شور شده می باشد. این شلوار نوزادی پیشبندی، شیک و زیبا بوده و تنخوری جذاب دارد. این محصول دارای دو جیب در طرفین می باشد و پشت و روی شلوار نیز سنگ شور شده که بر جذابیت های این محصول افزوده است. اندازه ی این شلوار، با دو دکمه که روی بندهای آن تعبیه شده تنظیم می‌شود که قد آن با جا به جا کردن دکمه ۳ سانتی‌متر افزایش می یابد. شلوار دارای بندینک برای بستن کمربند می باشد تا در صورت لزوم، استفاده از کمربند نیز برای دلبندتان مقدور باشد. جنس خارجی این محصول جین و جنس داخلی آن دورس می باشد تا کودک دلبندتان علاوه بر ظاهری جذابتر، احساس گرمای مطبوعی نیز داشته باشد. ضمنا مابین پاهای این لباس نوزادی نیز دکمه‌های فشاری کار شده است و این شلوار پیشبندی را می توان با بلوز نوزادی زیبا و مناسبی ست نمود. دمپای شلوار نیز کش تعبیه شده تا گرمای بدن دلبندتان بهتر حفظ گردد. این نکته نیز لازم بذکر است که در قسمت پیشبندی مقداری حالت کشسانی وجود دارد.لطفا به اندازه های درج شده در قسمت عکس ها دقت فرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی آرنج بند نایکی مدل Elbow Sleeve سایز متوسط

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرهمی نوزادی مدل chg4829


ویژگی و مشخصات سرهمی نوزادی مدل chg4829

تصاویر برای سرهمی نوزادی مدل chg4829

برچسب های لازم برای سرهمی نوزادی مدل chg4829

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرهمی نوزادی مدل chg4829 |
خرید اینترنتی سرهمی نوزادی مدل chg4829 |
مشخصات و قیمت سرهمی نوزادی مدل chg4829 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرهمی نوزادی مدل chg4829 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول