راهنمای خرید اینترنتی سشوار رمینگتون مدل D5219

راهنمای  خرید اینترنتی سشوار رمینگتون مدل D5219دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سشوار رمینگتون مدل D5219 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, سشوار, لوازم شخصی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم شخصی برقی/سشوار/

 

نقد و بررسی سشوار رمینگتون مدل D5219

محصول مورد نظر شما یعنی سشوار رمینگتون مدل D5219 در برند سشوار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
موهایی صاف یا حالت‌دار کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ با چه مدل مو زیباتر دیده می‌شوید و احساس بهتری نسبت به ظاهر خود دارید؟ همه‌ی این‌ها بستگی به سلیقه‌ی شما دارد اما برای این منظور نیازمند ابزاری هستید که این کار را برای شما آسان‌تر کند. سشوار وسیله‌ایست که به راحتی می‌توانید موهایتان را به فرم دلخواه درآورده و از دیدن خود در آینه با موهایی خوش‌حالت لذت ببرید.
سشوار D5219 به علت داشتن موتور نوع DC با پر قدرت ۲۳۰۰ وات در گروه سشوارهای نیمه حرفه‌ای قرار می‌گیرد. این نوع موتور دارای اندازه‌ی کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می‌تواند به‌صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در مقایسه با موتورهای AC، به عنوان ویژگی‌های مثبت موتور DC در نظر گرفته می‌شود. همین ویژگی‌هاست که این محصول را برای مصارف خانگی و نیمه‌حرفه‌ای که نیازمند روشن بودن و استفاده مکرر از سشوار نیستند، مناسب می‌سازد.
از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد. فناوری پیشرفته‌ای که در این محصول استفاده شده ، تولید یون است که به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می‌کند. با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند، ضمن اینکه جذب این یون‌ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن‌ها می‌افزاید. از اقلام همراه این محصول می‌توان به سری متمرکز کننده و پخش‌کننده‌ی مو اشاره کرد که به ترتیب برای خشک و پر حجم کردن موها استفاده می‌شود. همچنین ی شانه‌ی بزرگ برای شانه کردن و پر حجم کردن مو در نظر گرفته شده است. حلقه‌ی آویز استفاده از سشوار را آسان می‌نماید. اگر به دنبال یک سشوار با امکانات مناسب برای مصارف نیمه حرفه‌ای هستید ، D5219 انتخاب مناسبی است.

  راهنمای خرید اینترنتی ماوس پد مخصوص بازی میشن مدل PD121

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سشوار رمینگتون مدل D5219


ویژگی و مشخصات سشوار رمینگتون مدل D5219

نوع موتور
DC
نوع مصرف
نیمه حرفه ای
فناوری تولید یون
بله
جنس المنت
سرامیک تورمالین
باد سرد
بله
فیلتر هوای قابل جدا شدن
بله
حلقه آویختن
بله
متمرکز کننده
بله
سری دیسپانسر
بله

تصاویر برای سشوار رمینگتون مدل D5219

برچسب های لازم برای سشوار رمینگتون مدل D5219

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سشوار رمینگتون مدل D5219 |
خرید اینترنتی سشوار رمینگتون مدل D5219 |
مشخصات و قیمت سشوار رمینگتون مدل D5219 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سشوار رمینگتون مدل D5219 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول