راهنمای خرید اینترنتی سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, سنگ راف, لوازم تزیینی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/لوازم تزیینی/سنگ راف/

 

نقد و بررسی سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی در برند سنگ راف می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سنگ عقیق منظره از انواع کلسدونی هست که در اون سیلیکات طبیعی از آلومینیوم، کلسیم وغیره وجود داره. ترکیب منحصر به فرد عقیق شجر منعکس کننده رنگ و شکل یک جنگل است و به فرد احساسات آرام طبیعت و آرامش می بخشد. اگر در محله ای دور از جنگل زندگی میکنید می تونید با استفاده از انرژی این سنگ از طریق مراقبه روزانه با طبیعت و جنگل ارتباط برقرار کنید. روی چاکرا های سوم (خورشیدی) و چهارم (قلب) تاثیر گذار هست و باعث تنظیم و پاکسازی این چاکرا ها می شود. قند خون، دیابت، قلب و جریان خون رو کنترل و تقویت میکنه. دستگاه گوارش و روده ها را تنظیم نموده و برای درمان التهابات و عفونت مفید هست. به همراه داشتن آن در دوران بارداری توصیه می شود. عقیق خزه ای باعث حس اعتماد بنفس و شادابی روح و روان میشه. بهترین روش برای دستیابی به حس های شاد و نشاط آور عقیق شجر، مدیتیشن روزانه با آن است که به شما فرصتی می دهد تا از نزدیک با این سنگ جادویی آشنا بشید. سنگ رو در دست بگیرید و احساس آن را در هنگام لمس مشاهده کنید. آرام با سنگ بنشینید و تصور کنید که در بالاترین نور سفید به روح خود نفس می کشید. یکی از راه های پاکسازی و شارژ سنگ شجر قرار دادن آن درون آب نمک (نمک دریا) است که میتونید یک ظرفی را آب کنید و مقداری نمک دریا درون آن بریزید سنگ رو به مدت ۷ الی ۱۲ ساعت قرار بدین. یکی دیگه از کار ها قرار دادن سنگ شجر کنار سنگ نمک است به مدت ۷ الی ۱۲ ساعت تا انرژی ها منفی این سنگ خارج شود.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ حرارتی گالری وبفر مدل bts طرح منیره

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی

تصاویر برای سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سنگ راف شجر مدل منظره بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول