راهنمای خرید اینترنتی سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

جلوبندی و تعلیق, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم مصرفی خودرو, لوازم یدکی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم مصرفی خودرو/لوازم یدکی خودرو/جلوبندی و تعلیق/

 

نقد و بررسی سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی در برند جلوبندی و تعلیق می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«سیبک فرمان آرال تک » خودروی ۴۰۵ که به دلیل شباهتی که به چپق دارد، سیبک چپقی هم نامیده می‌شود، زیرمجموعه قطعات جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو است. سیبک یک نوع مفصل است که امکان حرکت قطعه نصب‌شده بر روی آن را در تمام جهات با مستهلک‌نمودن اصطکاک فراهم می‌سازد. سیبک فرمان، قرقری فرمان خودرو را که به جعبه فرمان متصل بوده را به سگ‌دست فرمان متصل می‌کند. با توجه به اینکه طبق فقط قابلیت حرکت به دو سمت بالا و پایین را دارد، چپقی فرمان این امکان را برای سگ‌دست فرمان و چرخ‌ها فراهم می‌کند تا به سمت داخل و بیرون نیز حرکت کنند. دو عدد از این قطعه در خودروی ۴۰۵ موجود است؛ یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست و پشت چرخ‌های جلو قرار دارد. با توجه به اینکه سیبک تحت نیروهای فشاری و کششی مختلفی قرار دارد، کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است تا در برابر این نیروها مقاومت مناسبی داشته‌باشد. مغایرت ابعادی چپقی فرمان نیز سبب سختی مونتاژ یا لقی آن می‌شود. کیفیت پایین گوی و کاسه این قطعه باعث خورده‌شدن سریع‌تر آن‌ها در اثر اصطکاک موجود شده و همچنین لقی ایجاد می‌کند، در نتیجه قطعه عملکرد صحیح نداشته و باید زودتر از زمان نرمال تعویض گردد. خرابی این قطعه سبب لرزش فرمان می‌شود که در سرعت‌های بالا بیشتر احساس می‌شود.شرکت آرین میلاد تبریز با نام تجاری آرال تَک ، با هدف تولید و عرضه انواع قطعات خودرو و با در نظر گرفتن طراحی محصول منطبق با نیاز مشتری ، ارائه خدمات متمایز و توجه به مسئولیت های زیست محیطی ، برند خود را در بازار داخلی عرضه کرده و در جهت تبدیل شدن به عنوان برند برتر ایرانی می کوشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کیف حمل کنسول پلی استیشن 4 مدل PS4 Color 2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی


ویژگی و مشخصات سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی

تصاویر برای سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی

برچسب های لازم برای سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی |
خرید اینترنتی سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی |
مشخصات و قیمت سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سیبک فرمان آرال تک کد AT_112_113 مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته ۲ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول