راهنمای خرید اینترنتی سیلندر قفل کد ۵۹۸

راهنمای  خرید اینترنتی سیلندر قفل کد ۵۹۸دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سیلندر قفل کد ۵۹۸ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, قفل و سیلندر در, یراق آلات, یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی/یراق آلات/قفل و سیلندر در/

 

نقد و بررسی سیلندر قفل کد ۵۹۸

محصول مورد نظر شما یعنی سیلندر قفل کد ۵۹۸ در برند قفل و سیلندر در می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
یک سیلندر یا مغزی با کیفیت و مقاوم می تواند تضمین مناسبی جهت ایجاد امنیت در محل زندگی یا کارمان باشد. عواملی همچون جنس سیلندر، نوع کلید و تعداد پین تعبیه شده درون آن از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند. سیلندر قفل درب سوئیچی ۵۹۸ دارای بدنه ای از جنس برنج می باشد که باعث طول عمر بالای سیلندر می شود همچنین این بدنه بوسیله اضافه شدن یک قسمت فولادی به پایین سیلندر در برابر ضربه و فشار مستحکم شده و مانع از شکستن سیلندر می شود . این سیلندر دارای ۸ کلید لیزری جدید با درجه امنیتی بالا است که قابل کپی و ساخت کلید یدک از آن نیستید . همچنین طراحی سیلندر بگونه است که مانع از ورود کلید های متفرقه به داخل مغزی ان می شود . اندازه سیلندر ۷ سانتیمتر و مناسب درب های چوبی و درب های ضد سرقت است .

  راهنمای خرید اینترنتی انبر سیم چین ذریه تولز مدل ZR45 سایز 4/5 اینچ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سیلندر قفل کد ۵۹۸


ویژگی و مشخصات سیلندر قفل کد ۵۹۸

تصاویر برای سیلندر قفل کد ۵۹۸

برچسب های لازم برای سیلندر قفل کد ۵۹۸

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سیلندر قفل کد ۵۹۸ |
خرید اینترنتی سیلندر قفل کد ۵۹۸ |
مشخصات و قیمت سیلندر قفل کد ۵۹۸ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سیلندر قفل کد ۵۹۸ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول