راهنمای خرید اینترنتی سینه ریز روکسی مدل JN28

راهنمای  خرید اینترنتی سینه ریز روکسی مدل JN28دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سینه ریز روکسی مدل JN28 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, زنانه, زیورآلات زنانه, گردنبند زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات زنانه/گردنبند زنانه/

 

نقد و بررسی سینه ریز روکسی مدل JN28

محصول مورد نظر شما یعنی سینه ریز روکسی مدل JN28 در برند گردنبند زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گردنبند مدل JN28 از برند روکسی به دلیل اتصال زنجیر آن به دو طرف پلاک و ثابت ماندن پلاک آن، با طول ۴۵ سانتی متر از انواع سینه ریز به حساب می‌آید. این گردنبند را می‌شود به عقابی تشبیه کرد که یک در گرانبهایی را شکار کرده است. بال‌های آن‌را می‌توان گفت که از دو قسمت تشکیل شده؛ قسمت ابتدایی آن دارای چند نگین سفید رنگ ریز و درشت بوده و قسمت دوم آن ساده است. سر آن‌را تک نگین درشت و سفید رنگ تشکیل داده که با پنچه‌هایش یک سنگ درشت سفید رنگ از کریستال اتریشی رانگه داشته است. این گردنبند با زنجیر حلقه‌ای ریز به رنگ رزگلد است. این زیور جلوه‌ی بسیار خوبی دارد و قابلیت ست شدن با زیورهای نگین دار و سفید رنگ را دارد. برای دوست داشتن زیورها می‌توان آن‌ها را به چیزهایی که دوست داریم تشبیه کنیم و این‌گونه می‌توان لذت بیشتری از آن برد. برخی زیورها همانند سینه ریز JN28 به تنهایی هم زیبا و چشم‌گیرند و از جمله زیورهاییست که می‌توان آن‌را به تنهایی و هم در کنار دیگر زیورهای مشابه آن استفاده کرد. این زیور با طلای فاقد نیکل و سرب آبکاری شده که جلای آن را بیشتر و رنگ آن‌را ثابت نگه می‌دارد. از مزیت‌های آن دارا بودن خاصیت ضد حساسیت است که اگر از جمله خانم‌هایی هستید که به فلزها حساسیت دارند، به راحتی می‌توانید از این زیور استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی ست کلاه و شال گردن بافتنی بچگانه مدل P5-1402

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سینه ریز روکسی مدل JN28


ویژگی و مشخصات سینه ریز روکسی مدل JN28

تصاویر برای سینه ریز روکسی مدل JN28

برچسب های لازم برای سینه ریز روکسی مدل JN28

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سینه ریز روکسی مدل JN28 |
خرید اینترنتی سینه ریز روکسی مدل JN28 |
مشخصات و قیمت سینه ریز روکسی مدل JN28 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سینه ریز روکسی مدل JN28 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول