راهنمای خرید اینترنتی شلف دیواری مدل Asia 30×20

راهنمای  خرید اینترنتی شلف دیواری مدل Asia 30×20دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شلف دیواری مدل Asia 30×20 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, طبقه دیواری, مبلمان خانگی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/مبلمان خانگی/طبقه دیواری/

 

نقد و بررسی شلف دیواری مدل Asia 30×20

محصول مورد نظر شما یعنی شلف دیواری مدل Asia 30×20 در برند طبقه دیواری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شلف دیواری یا طبقه دیواری ایده مناسب برای سخت پسندان، افراد به روز، مقابله با کمبود فضا، در امان ماندن تلویزیون از بچه ها و بسیار مزایای دیگر می باشد.
گروه ما تنها عرضه کننده شلف دو رو درجه یک با پایه مخفی دوبل تمام ام دی اف، طراحی ساخت منحصر به فرد، ایده خاص در ایجاد پایه مخفی مستحکم و فارسی بر بسیار ظریف در کل کار و لبه های شلف در ایران میباشد.
x عدد اول بیانگر طول کار و عدد دوم بیانکر عمق کار (فاصله لبه شلف تا دیوار) میباشد که میتوانید سایر اندازه ها را با مشاهده محصولات فروشکاه ما انها را نیز خریداری نمایید.x
x راهنمای نصب: ابتدا پایه مخفی را از شلف بیرون آورده، بعد از علامت گذاری جای سوراخ ها بر روی دیوار، حتما با مته شماره ۷ دریل نموده، اگر رولپلاک داخل دیوار اندکی به سختی میرفت، پیچ را داخل آن قرار داده و با زور چکش آن را به داخل دیوار هدایت نمایید. بعد از نصب محکم پایه مخفی، شلف را به گونه ای داخل آن هل داده که جای پیچ های ام دی اف (خزینه) به منظور استحکام بیشتر برروی کار قرار گیرد. در ضمن پیچ و رولپلاک در بسته بندی موجود میباشد.x

  راهنمای خرید اینترنتی عطر سگ و گربه لیون مدل warm حجم 40 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شلف دیواری مدل Asia 30×20


ویژگی و مشخصات شلف دیواری مدل Asia 30×20

تصاویر برای شلف دیواری مدل Asia 30×20

برچسب های لازم برای شلف دیواری مدل Asia 30×20

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شلف دیواری مدل Asia 30×20 |
خرید اینترنتی شلف دیواری مدل Asia 30×20 |
مشخصات و قیمت شلف دیواری مدل Asia 30×20 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شلف دیواری مدل Asia 30×20 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول