راهنمای خرید اینترنتی شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

قطعات جانبی موبایل و تبلت, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/قطعات جانبی موبایل و تبلت/

 

نقد و بررسی شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی در برند قطعات جانبی موبایل و تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
با شمع‌های هوشمند مایپو، در هرلحظه، نوری رنگی، متناسب با حال و هوایتان در فضای پیرامون خود داشته باشید. مایپو ازجمله برندهایی است که همیشه در زمینه تولید قطعات جانبی حرفی برای گفتن دارد. از هدست، اسپیکر و پاور بانک گرفته تا شارژرها، کابل‌ها و سایر قطعات جانبی الکترونیکی همگی با بهترین کیفیت، زیباترین طراحی و تحت نظارت دقیق محققان این شرکت تولید می‌شوند. اگر از اسپیکرها و پاور بانک‌های مایپو بگذریم، سری دیگری از محصولات این شرکت محبوبیت خاصی در میان کاربران پیداکرده است و آن پلی‌بالب‌ها هستند. شمع‌های هوشمند مایپو ظاهری شبیه به یک لیوان کوتاه دارند. درون آن‌ها یک لامپ LED است که با نرم‌افزار کنترل می‌شود. نرم‌افزار با سیستم‌عامل اندروید نسخه ۴.۳ و بالاتر و همچنین iOS نسخه ۷ و بالاتر سازگار است. با نصب نرم‌افزار و اتصال بلوتوث می‌توان با گوشی و تبلت های اندرویدی کنترل شمع را در دست گرفت. حتی می‌توان گروه ایجاد کرد و همزمان چند شمع را به هم متصل و کنترل کرد. انرژی موردنیاز این شمع از طریق ۳ عدد باتری قلمی ۱.۵ ولتی تامین می‌شود. توان آن تنها ۳۰ میلی وات است. LED های سبز، سفید، قرمز و آبی که درون این شمع استفاده‌شده‌اند، توانایی ایجاد ۱۶.۸ میلیون رنگ را دارند. تنوع رنگ بالا، این امکان را فراهم می‌کند تا در هرلحظه، بتوان نور دلخواه کاربر را ایجاد کرد. حتی هنگامی‌که باتری‌ها تمام می‌شوند هم می‌توان از روشنایی شمع استفاده کرد! کف این محصول حفره‌ای تعبیه شده است که ابعاد و اندازه‌اش برای نگهداری شمع‌های وارمر معمولی مناسب است. با برعکس کردن شمع هوشمند می‌تواند شمع‌های سنتی را درون حفره آن قرار داد و از آن به‌عنوان یک جاشمعی استفاده کرد. سه عدد چیپ خوشبوکننده با رایحه‌های متفاوت همراه این محصول موجود است. با قرار دادن آن‌ها در کنار لامپ LED می‌توان، رایحه‌ای خوش را به فضایی که نورپردازی کرده‌اید اضافه کنید. شمع هوشمند مایپو، این قابلیت را دارد که در هرلحظه، نورهایی رنگی متناسب با اتمسفر و حال و هوای متفاوت کاربرانش را ایجاد کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل چوبی مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی


ویژگی و مشخصات شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی

تصاویر برای شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی

برچسب های لازم برای شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی |
خرید اینترنتی شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی |
مشخصات و قیمت شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شمع هوشمند مایپو مدل Playbulb بسته ۳ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول