راهنمای خرید اینترنتی شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, شیرآلات, یراق آلات | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/یراق آلات/شیرآلات/

 

نقد و بررسی شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی در برند شیرآلات می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
زیبایی شیرهای آب نقش مهمی در انتخاب آن‌ها ایفا می‌کند با این حال نمی‌توان اهمیت کیفیت ساخت شیر را نادیده گرفت. در ساخت ست شیرآلات لیگوریا از آلیاژ برنج استفاده شده است. این آلیاژ مقاومت بالایی دربرابر خوردگی داشته و رطوبت نمی‌تواند تاثیری مخرب روی آن بگذارد؛ از سویی دیگر این آلیاژ در برابر فشار و ضربه نیز عملکرد مناسبی داشته و طول عمر بالایی خواهد داشت. شرکت لیگوریا برای آن‌که این محصول ظاهر زیبایی داشته باشد از آبکاری بسیار باکیفیتی استفاده کرده است. این آبکاری مانند یک محافظ روی سطح شیرها را پوشش داده است و از براقیت خوبی برخوردار است. این آبکاری باعث می‌شود تا آثار لک و کثیفی روی شیرها در اثر شست‌وشو به راحتی تمیز شود. این محصول دارای بالاترین کیفیت ساخت و مونتاژ میباشد که علاوه بر ظاهر زیبا با طراحی بروز دوام فوق العاده بالا را به همراه خواهد داشت. کاتریج بکار رفته در این محصول سایز ۴۰ بزرگ پرفشار میباشد . این محصول بصورت پکیج کامل شامل شیر توالت و شیر دوش و شیر روشویی و شیر ظرفشویی همراه با علم دوش و شلنگ افتابه میباشد. تمامی لوازم نصب نیز در داخل بسته بندی موجود میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کود گل پرنده بهشتی مدل A69 حجم 120 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی


ویژگی و مشخصات شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی

تصاویر برای شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی

برچسب های لازم برای شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی |
خرید اینترنتی شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی |
مشخصات و قیمت شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شیرآلات لیگوریا مدل ۱۴۱۶ مجموعه ۶ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول