راهنمای خرید اینترنتی شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰

راهنمای  خرید اینترنتی شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, قطعات الکترونیکی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/قطعات الکترونیکی/

 

نقد و بررسی شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰

محصول مورد نظر شما یعنی شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰ در برند قطعات الکترونیکی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
به وسیله‌ی این شیلد، می‌توانید تغذیه‌ی انواع بردهای الکترونیکی و میکروکنترلرهایی که با ولتاژ ۳ یا ۵ ولت کار می‌کنند را تامین کنید. روی برد، محل قرار دادن یک باتری لیتیوم یون از نوع ۱۸۶۵۰ تعبیه شده است که باتری را به صورت محکم نگه می‌دارد و لازم نیست نگران افتادن باتری حتی در صورت نصب وارونه‌ی این شیلد باشید.
در کناره‌های برد، سه عدد خروجی ۳ و سه عدد خروجی ۵ ولت قرار دارد که با لحیم کردن پین هدر یا سیم قابل استفاده است (پین هدر در بسته بندی موجود نیست). همچنین یک پورت USB مادگی در یک انتهای برد وجود دارد که ولتاژ ۵ ولت استاندارد را ارائه می‌دهد. این خروجی برای شارژ موبایل و سایر وسایل نیز قابل استفاده است اما توصیه می‌شود برای این کار از آن استفاده نکنید. در انتهای دیگر برد، یک پورت Micro USB قرار دارد که برای شارژ باتری لیتیومی ۱۸۶۵۰ استفاده می‌شود.
یک کلید کشویی نیز روی برد قرار دارد که خروجی‌ها را به وسیله‌ی آن می‌توانید روشن یا خاموش کنید. وضعیت روشن بودن خروجی‌ها و شارژ باتری از طریق دو عدد LED موجود زیر برد به اطلاع کاربر می‌رسد. دقت کنید که درصد شارژ باتری را نمی‌توان از طریق این LED ها متوجه شد و صرفا روشن بودن و اتصال به شارژر را نشان می‌دهند.
این برد عملکرد محافظت در برابر شارژ و دشارژ بیش از حد را به صورت خودکار انجام می‌دهد و در صورت نیاز ورودی-خروجی را قطع می‌کند.
مجموع جریان‌های خروجی‌، طبق اعلام سازنده حداکثر چهار آمپر برای خروجی‌های ۵ ولت و یک آمپر برای خروجی‌های ۳ ولت است. البته دقت کنید که رسیدن به این مقادیر به شرط تامین جریان لازم توسط باتری مورد استفاده اتفاق خواهد افتاد. برای رسیدن به حداکثر مقادیر ذکر شده، باتری باید حدود ۱۰ آمپر جریان دهی داشته باشد. (C-rate مدنظر است نه ظرفیت که به میلی آمپر ساعت بیان می‌شود)
در صورت نیاز می‌توانید با لحیم کردن سیم به پایه‌های جاباتری موجود روی برد، از جاباتری خارجی یا باتری های لیتیوم پلیمر به صورت موازی نیز استفاده کنید. (به جهت مثبت و منفی دقت شود)
باتری به صورت فیت و محکم جا می‌رود. لطفا در هنگام قرار دادن و بیرون آوردن دقت شود. همچنین به جهت قرار گیری باتری (مثبت و منفی) توجه داشته باشید زیرا در صورت قرار دادن باتری به شکل معکوس، برد آسیب خواهد دید.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب بدنه خودرو گراسیپا طرح برکینگ بد کد 02

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰


ویژگی و مشخصات شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰

تصاویر برای شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰

برچسب های لازم برای شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰ |
خرید اینترنتی شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰ |
مشخصات و قیمت شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شیلد تغذیه برد مدل باتری لیتیومی کد ۱۸۶۵۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول