راهنمای خرید اینترنتی صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴

راهنمای  خرید اینترنتی صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

دمپایی لاانگشتی مردانه, کفش مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/کفش مردانه/دمپایی لاانگشتی مردانه/

 

نقد و بررسی صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴

محصول مورد نظر شما یعنی صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴ در برند دمپایی لاانگشتی مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بسیاری از افرادی تابستان و گرما که می‌آید به پوشیدن صندل و کفش‌های روباز روی می‌آورند. صندل (RX Break) از سری صندل‌های مردانه سالومون است. این مدل دارای بندهایی با بافت مشبک است که جریان داشتن هوا را بسیار قابل ملموس جلوه می‌دهد. بندها دارای لایه داخلی از جنس EVA نرم بوده تا راحتی را به‌همراه تهویه هوا به‌دنبال داشته باشد. صندل RX Break دارای کفی از جنس (EVA) است. EVA کائوچو یا همان پلاستیک طبیعی بوده که توسط گوگرد تقویت شده است. به این عمل «ولکانیزه» می‌گویند. عمل ولکانیزه سبب افزایش دوام، استحکام و تقویت مقاومت کششی در عین انعطاف‌پذیری زیره صندل خواهد شد. سالومون در ساخت این مدل از فناوری Contagrip بهره برده است. این فناوری با استفاده از ۷ چگالی مختلف از ماده‌ی EVA زیره را با ۲۷ هندسه متفاوت در جایگذاری آج‌ها سبب خواهد شد تا علاوه ب جسبندگی کفش در سطوح مختلف، اثر سطوح ناهموار را با قسمت نرم زیره جذب خواهد کرد. قسمت نرم زیره بیشتر در بخش پنجه‌ی‌پا استفاده شده تا علاوه بر جدب اثر ناهمواری مسیر در انتقال انرژی از پاشنه به پنجه حین گام برداشتن نیز موثر واقع شود.
سالومون در سال ۱۹۴۷ میلادی توسط «فرانسیس سالومون»، همسر و پسرش «گئورگی» در شهر «انسی» فرانسه تاسیس شد و آن‌ها کار خود را با طراحی و تولید لوازم اسکی آغاز کردند. این شرکت فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات کوهنوردی از جمله کفش، اسکی و لوازم و پوشاک مورد نیاز کوهنوردی ادامه داد تا اینکه در سال ۱۹۹۷ توسط آدیداس خریداری شد و در ادامه در ۲ می سال ۲۰۰۵ میلادی این شرکت به ارزش ۴۸۵ میلیون یورو به شرکت فنلاندی «امر اسپورت» فروخته شد. محصولات تولیدی شرکت سالومون که شامل تجهیزات دوهای استقامت، پیاده روی، کوهنوردی، اسکی و اسنوپورد است در بیش از ۴۰ کشور در ۵ قاره جهان به فروش می‌رسد.

  راهنمای خرید اینترنتی شال زنانه مدل کیو کیتی کد 1934-4

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴


ویژگی و مشخصات صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴

تصاویر برای صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴

برچسب های لازم برای صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴ |
خرید اینترنتی صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴ |
مشخصات و قیمت صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی صندل مردانه سالومون مدل RX Break کد ۳۷۰۷۰۴ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول