راهنمای خرید اینترنتی ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80

راهنمای  خرید اینترنتی ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, زیبایی و سلامت, نمایشگر ضربان قلب | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/نمایشگر ضربان قلب/

 

نقد و بررسی ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80

محصول مورد نظر شما یعنی ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80 در برند نمایشگر ضربان قلب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اندازه‌گیری میزان ضربان قلب و متابولیسم بدن برای اکثر افراد به‌خصوص ورزشکاران مهم است. بنابراین این افراد به وسیله‌ای که اطلاعات کافی در ارتباط با وضعیت جسم‌شان ارایه دهد، نیاز دارند. PM 80 حداکثر و میانگین ضربان قلب را در طی فعالیت روزانه و ورزش‌های مختلف اندازه‌گیری می‌کند. نوع اندازه‌گیری ضربان قلب از طریق این مدل به‌صورت ECG (ثبت فعالیت قلب از طریق ارزیابی ولتاژ خروجی) است. میزان کالری مصرفی و ارایه‌ی سطح تناسب اندام ۱ تا ۵ از دیگر قابلیت‌های این محصول به‌شمار می‌رود؛ ویژگی‌ای که برای ورزشکاران تناسب اندام حرفه‌ای بسیار ضروری است. همچنین PM 80 میزان متابولیسم پایه و فعال را ارایه می‌دهد. این مدل یک عدد کمربند به‌عنوان اقلام همراه دارد. سنسورهای زیر این دستگاه میزان ضربان قلب را به ضربان سنج انتقال می‌دهند. نمایش ساعت و تاریخ استفاده از PM 80 را آسان‌تر می‌کند. اگر به یک وسیله‌ی سنجش ضربان قلب پیشرفته نیاز دارید، این محصول را می‌توانید انتخاب کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی کلاه کپ آدیداس مدل P-QC40Z-M

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80


ویژگی و مشخصات ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80

تصاویر برای ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80

برچسب های لازم برای ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80 |
خرید اینترنتی ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80 |
مشخصات و قیمت ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ضربان سنج مچی بیورر مدل PM 80 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول