راهنمای خرید اینترنتی عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, عطر, عطر جیبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/عطر/عطر جیبی/

 

نقد و بررسی عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر در برند عطر جیبی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برند جانوین یک شرکت اماراتی است که فرمولاسیون ادکلن های برتر دنیا را خریداری کرده و با بسته بندی و نام خود، همراه با کیفیت عالی و قیمت مناسب، روانه بازار میکند. این عطر جیبی از شرکت جانوین که رایحه مشابه به ادکلن جی پارلیس سنشوال صورتی دارد، عطری است زنانه و دوست داشتنی، با طبع ملایم و شیرین ، که در گروه بویایی میوه ای و گلی قرار دارد.
ساختار و پیکربندی این عطر، از روایح چوبی، شیرین، گل‌های سفید، مرکبات، میوه و نت‌های سبز ساخته شده. وقتی تنها چند قطره از عطر سنشوال را اسپری کنید، متوجه بوی ناب انگور سیاه، ترنج، سیب سبز، شلیل و نارنگی خواهید شد. این ترکیب میوه‌ای حس سرزندگی و انرژی ویژه‌ای را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند.
کم‌کم و با گذشت زمان بوی گل فریزیا، گاردنیا، گل برف، گل یاسمین و ماگنولیا احساس ماجراجویی مرموزی را به شما القا خواهند کرد. این عناصر، شیرینی ویژه‌ای ایجاد می‌کنند. با گذشت زمان نت‌های پایانی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند که از وانیل، گیاه پاتچولی، مشک، چوب صندل و کهربا تشکیل شده‌اند. این عطر جذاب گزینه‌ی مناسبی است برای استفاده در فصول گرم ‌سال بخصوص بهار و تابستان، همچنین بهتر است که در طول روز و محافل روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی دستمال سر و گردن مدل E19

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر

تصاویر برای عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر

برچسب های لازم برای عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عطر جیبی زنانه جانوین مدل سنشوال حجم ۲۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول