راهنمای خرید اینترنتی عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آجیل محلی, خشکبار محلی, خوراکی های بومی محلی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خوراکی های بومی محلی/خشکبار محلی/آجیل محلی/

 

نقد و بررسی عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم در برند آجیل محلی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
درخت عناب بومی مناطق گرمسیر و خشک است و برگ‌های کوچک سبزرنگ، بدون کرک و تخم‌مرغی شکل آن در زمستان می‌ریزد. میوهٔ عناب که دارای خواص دارویی بسیار زیادیاست در ابتدا سبز و گرد بوده و پس از رسیدن به رنگ قرمز و زیتونی شکل در می آید. عَناب را «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» نیز می گویند. استان خراسان جنوبی در ایران قطب تولید عَناب کشور است.
فواید و خواص عناب:
این میوه منبع خوبی از ویتامین C و حاوی مقادیر قابل ملاحظه‌ای مواد معدنی است. همچنین دارای پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی کلسیم، فسفر، آهن، کاروتن، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین و فلور می‌باشد. در ضمن حاوی پکتین (به عنوان کلسیم پکتات) به عنوان فیبر محلول مؤثر در کاهش چربی و قند خون است. محتوای چربی کل میوه عناب بسیار کم است. نسبت اسیدهای چرب اشباع نشده به کل چربی در میوه عناب بالا است.
عناب آرامش‌بخش و ضد بدخلقی است و در طب سنتی چین و کره از آن به عنوان دارویی که سبب کاهش اضطراب می‌شود و تقویت کننده معده و طحال و سیستم گوارشی است استفاده می‌کنند. عناب خون را تصفیه و سموم را از بدن دفع می‌کند، سبب روشنی پوست شده و از بروز مشکلات قلبی جلوگیری می‌نماید.
عناب خونساز، ملین و دارای لعاب بسیار است و سینه را نرم می‌نماید.استفاده از مغز میوه در زخم‌ها و بریدگی‌ها سبب سرعت بخشیدن به بهبود آن‌ها می‌شود.
عناب همچنین دندان‌ها را در برابر پوسیدگی مقاوم می‌سازد.چای عناب دارای ماده ضدسرطانی ساپونینز است. این چای باعث ترمیم بافت‌های آسیب دیده و تقویت عضلات می‌شود. از جوشانده برگ عناب برای تسکین گلودرد و از عصاره آن برای درمان آن استفاده می‌شود. به خاطر سپرده شود که عناب باعث ازدیاد ویتامین k در خون می‌شود و خون را سفت می‌کند.همچنین در طب اسلامی به علت پاکسازی خون باعث از بین رفتن جوش صورت می شود.
این محصول در بسته بندی ظروف شفاف ماکرویو (ضدباکتری ) با قابلیت استفاده مجدد در منزل عرضه می گردد.

  راهنمای خرید اینترنتی جاکلیدی مدل بطری مینیاتوری کد 20 مجموعه 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم


ویژگی و مشخصات عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم

تصاویر برای عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا - 350 گرم
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا - 350 گرم

برچسب های لازم برای عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم |
خرید اینترنتی عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم |
مشخصات و قیمت عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عناب ممتاز کرنلو ناتس کالا – ۳۵۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول