راهنمای خرید اینترنتی عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois

راهنمای  خرید اینترنتی عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortoisدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

قطعات جانبی موبایل و تبلت, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/قطعات جانبی موبایل و تبلت/

 

نقد و بررسی عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois

محصول مورد نظر شما یعنی عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois در برند قطعات جانبی موبایل و تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لنــــز های بارنـــر برای افـــــرادی که ساعــــــت ها با مانیتور ها و گوشــــــی ها وکامپیوتروقــــت می گــــــذراننــــد بســــیار مناســـــب می باشـــد، این لنــــز ها ارگانیــــــک با کیــــفیــــــت بالا نــور آبی زیر ۴۱۰ نانومتر را ۱۰۰% بلاک و ۴۵% طیف نور ۴۱۰ تا ۴۵۰ نانومتــر را بلاک خواهد کرد.
هـمــه دســــتگاه های مانیتوردار اعــــم از تلــــویزیـــــــون، لپ تاپ، گـــــوشــــی هــای هوشــــمند، تبـلت و غــــــیره، از خــــود نـور آبی راســــاطع می کنند اما شـــدت آن با شــــدت نور خـورشید یکسان نیست و هر چــقدر در معــــرض شدت بیشـــتری باشید آسیـــب بیشتری خواهیـــد دیـد.
نور آ بی قطعا می تواند باعث آسیب دائمی چشم شود. نور آ بی باعث اختلال در خواب، خستگی و خشکی چشم، سردرد و میگرن، خستگی روحی و جسمی و در نهایت تضعیف چشم می گردد. اما فواید استفاده از عینک های محلفظ نور آبی را می توان از بهبود خواب تا به حداکثر رساندن تمرکز، از کاهش خستگی و فــــــشار چشم تا بهبود کیفیت خواب و در نهایت سلامتی شما، برشمرد. همچــــــنین بارنر با طراحی های مدرن و رنگ های جدید کمک به خوشتیپ شدن شما می کند!
راحـــــــتی ، انعــطاف پذیری، وزن سبــک و بدون لــــرزش بودن عینک های بارنر آنـها را به روشی مناســـب برای محــــــافظت از چشـــــــمان شما در برابرنور آبی تبدیـل می کند. بارنر در ۸۱ کشور جهان فعالیت می کند و امروزدر ایران هست تا به سلامتی شما کمک کند. دیگر ویژگی های لنز بارنر می تـــــوان به ضــــــد خش بودن، آبــــــــگریز بــــودن، ضد الکتریسیته ساکن و پاکشوندگی راحت اشاره کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی مگنت طرح فضانورد و ماه کد wmg3810

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois


ویژگی و مشخصات عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois

مشخصات
لنز های CR-39 ارگانیک با کیفیت که ۱۰۰% نورآبی زیر ۴۱۰nm و ۴۵% نور آبی طیف ۴۱۰nm-450nm را بلاک می کند.

تصاویر برای عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois

برچسب های لازم برای عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois |
خرید اینترنتی عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois |
مشخصات و قیمت عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک محافظ چشم بارنر مدل Dalston Tortois رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول