راهنمای خرید اینترنتی فرز انگشتی زوبر مدل KDG190

راهنمای  خرید اینترنتی فرز انگشتی زوبر مدل KDG190دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرز انگشتی زوبر مدل KDG190 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, فرز و سنگ رومیزی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/فرز و سنگ رومیزی/

 

نقد و بررسی فرز انگشتی زوبر مدل KDG190

محصول مورد نظر شما یعنی فرز انگشتی زوبر مدل KDG190 در برند فرز و سنگ رومیزی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فرز انگشتی زوبر مدل KDG 190 دارای توان ۱۹۰ وات است. این میزان قدرت برای دستگاهی با چنین ابعادی بسیار قابل قبول بوده و کارایی آن را بسیار افزایش خواهد داد. از دیگر مزایای قابل توجه در این فرز انگشتی، طراحی مناسب آن است. قطر کم KDG 190 به کاربر این امکان را می‌دهد تا تنها با یک دست قادر به کنترل و استفاده از آن باشد. وزن بسیار مناسب دستگاه در استفاده‌های طولانی مدت به هیچ عنوان موجب آزار و خستگی نخواهد شد. از دیگر مسائل قابل توجه در فرز انگشتی، سرعت چرخش آن است. دستگاه فرز ۱۹۰ KZUBR به واسطه‌ی توان بالای آن قادر است در کمترین حالت ۱۰۰۰۰ دور و در بیشترین حالت ۲۹۰۰۰ دور بر دقیقه چرخش داشته باشد. این میزان از سرعت موجب افزایش کارایی و محبوبیت این ابزار شده و می‌تواند برای افراد و کارهای کاملاً حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. به لطف کلید کنترل سرعت شما میتوانید این دستگاه را برای کاربرد مورد نظر تنظیم کنید . دستگاه فرز میناتوری زوبر یک ابزار برقی است که برای صنعت‌های طلاسازی، منبت کاری، هنرهای فلزی و حکاکی بسیار کاربردی است.

  راهنمای خرید اینترنتی شیر روشویی کی ای جی مدل Jesika v1

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز انگشتی زوبر مدل KDG190


ویژگی و مشخصات فرز انگشتی زوبر مدل KDG190

تصاویر برای فرز انگشتی زوبر مدل KDG190

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز انگشتی زوبر مدل KDG190

برچسب های لازم برای فرز انگشتی زوبر مدل KDG190

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرز انگشتی زوبر مدل KDG190 |
خرید اینترنتی فرز انگشتی زوبر مدل KDG190 |
مشخصات و قیمت فرز انگشتی زوبر مدل KDG190 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرز انگشتی زوبر مدل KDG190 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول