راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲

راهنمای  خرید اینترنتی فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

فرش, فرش ماشینی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/فرش/فرش ماشینی/

 

نقد و بررسی فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲

محصول مورد نظر شما یعنی فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲ در برند فرش ماشینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فرش ماشینی ۴۴۰ شانه و تراکم ۱۰۶۰می باشد.برای بافت و تولید این فرش الیاف پلی پروپلین به کار رفته که باعث نرمی و لطافت فوق العاده بالای آن شده است.
قابلیت شستشو با انواع شوینده,ضد حساسیت و آلرژی بودن,عدم پرزدهی از جمله ویژگی های این فرش میباشد.استفاده از فیلامنت های ظریف در نخ مصرفی، باعث شده است که فرش های تولیدی سطحی بسیار لطیف و نرم داشته باشند.همچنین جهت جلوگیری از پرزدهی و جداشدن الیاف در کناره های فرش دورتادور و لبه های فرش با نخ زیگزاگ دوخته شده و به همین دلیل این فرش ها به هیچ عنوان پس از استفاده از کناره ها دچار آسیب نمیشوند و نخ ها از فرش جدا نمی شوند.با توجه به استفاده از مواد اولیه خاص و همچنین رنگرزی نخ در دمای ۱۳۰ درجه سانتیگراد،فرش های تولیدی در برابر شستشو، سایش و نور، ثبات رنگی بالایی خواهند داشت.ثبات رنگ این فرش به مراتب از فرش های ماشینی معمول بیشتر بوده.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر برنامه ریزی مدل 1401 کد 12

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲


ویژگی و مشخصات فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲

تصاویر برای فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲

برچسب های لازم برای فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲ |
خرید اینترنتی فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲ |
مشخصات و قیمت فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی مدل سروستان کد ۵۶۷۰۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول