راهنمای خرید اینترنتی فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت

راهنمای  خرید اینترنتی فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات, فلش مموری, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات/فلش مموری/

 

نقد و بررسی فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت

محصول مورد نظر شما یعنی فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت در برند فلش مموری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
U605L یک فلش مموری بسیار کوچک و سبک وزن می‌باشد که توسط کمپانی pqi طراحی و تولید شده است. روی بدنه پلاستیکی این فلش مموری طرح یک قایق بادبانی همراه با سه پرنده به صورت برجسته وجود دارند که زیبایی خاصی به محصول بخشیده‌اند و آن را خاص کرده‌اند. وزن این فلش مموری ۹.۲ گرم و ابعاد آن ۱.۰۶ × ۱.۸۲ × ۳.۴ سانتی‌متر است، بنابراین فلش مموری U605L یک دستگاه ذخیره‌سازی جمع‌وجور و سبک وزن است که می‌تواند تمامی اطلاعات شما را به راحتی قابل حمل سازد و به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات خود را همیشه و همه جا به همراه داشته باشید و از آن‌ها استفاده نمایید. البته اگر به دنبال یک فلش مموری کوچک‌تر هم هستید می‌توانید به مدل‌های U601L و U602L از همین کمپانی و مدل‌های UD310 و UD311 از کمپانی ای‌دیتا هم رجوع کنید. بدنه این فلش مموری از پلاستیک فشرده ساخته شده و دارای درپوش است، بنابراین خیال شما از ورود گرد و غبار به شیار رابط USB در هنگامی که از فلش مموری استفاده نمی‌کنید کاملا راحت است. خوشبختانه در انتهای بدنه این محصول یک شیار وجود دارد که یک زنجیر به آن متصل شده و علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول بخشیده این امکان را به وجود آورده تا بتوان این فلش را به کیف، کوله‌پشتی یا دسته کلید خود متصل نمایید تا از گم شدن آن جلوگیری کرده و همیشه همه جا ان را به همراه داشته باشید. هنگامی که شما بخواهید از این فلش مموری استفاده نمایید باید درپوش آن را بردارید و متاسفانه بر روی بدنه هیچ‌گونه شیار یا محفظه‌ای برای اتصال یا قرار دادن درپوش وجود ندارد که از گم شدن درپوش جلوگیری کند. فلش مموری U605L در برابر آب، و ضربه مقاوم است و برای اتصال و انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد درضمن از رابط USB 1.1 نیز پشتیبانی می‌کند. اما ما دوست داشتیم که این محصول از رابط USB 3.0 پشتیبانی می‌کرد تا می‌توانست سرعت بالاتری داشته باشد. کمپانی این فلش مموری را در چهار ظرفیت ۴ گیگابایت، ۸ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت و در دو رنگ سفید_قرمز و سفید_آبی طراحی و تولید کرده است.
درکل می‌توان گفت که U605L یک فلش مموری کوچک و سبک وزن است که از یک بدنه پلاستیکی ساده و زیبا با طراحی قایق بادبانی بهره می‌برد که در برابر آب، و ضربه نیز مقاوم است. بنابراین این فلش مموری برای افرادی که خواهان یک فلش خاص با رابط USB 2.0 هستند و می‌خواهند آن را همیشه به همراه داشته باشند یا همراه با پخش ماشین استفاده نمایند، یک انتخاب مناسب است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور ای وی تی مدل مار کد J47 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone 11 pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت


ویژگی و مشخصات فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت

ظرفیت
۸ گیگابایت
نشانگر LED
ندارد
مقاومت در برابر آب
بله
مقاومت در برابر ضربه
بله
مقاومت در برابر شوک و لرزش
خیر
مقاومت در برابر گرد و غبار
خیر
ضد خش
خیر
ضد اثر انگشت و لک
خیر

تصاویر برای فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت

برچسب های لازم برای فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت |
خرید اینترنتی فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت |
مشخصات و قیمت فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلش مموری USB 2.0 پی کیو آی مدل U605L ظرفیت ۸ گیگابایت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی سنگ راف شجر مدل منظره جنگلی کد t90