راهنمای خرید اینترنتی فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23

راهنمای  خرید اینترنتی فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, بادی چوپی, سازهای بادی, فلوت ریکوردر, کتاب، لوازم تحریر و هنر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/سازهای بادی/بادی چوپی/فلوت ریکوردر/

 

نقد و بررسی فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23

محصول مورد نظر شما یعنی فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23 در برند فلوت ریکوردر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
فلوت رکوردر یا آبک (A-Bec) یکی از قدیمی‌ترین سازهای ساخته‌ دست بشر است، امروزه بیشتر از این ساز برای آموزش پایه موسیقی یا همان ارف استفاده می‌کنند، البته نباید فراموش کرد که در طول تاریخ موسیقی برای این ساز کنسرتوها، سونات‌ها و قطعات بسیار پیچیده‌ای توسط آهنگسازان بزرگ موسیقی کلاسیک نوشته‌شده است.امروزه یاماها یکی از تولیدکنندگان خوب این ساز است. مدل‌ و تنوع‌های بسیار در این رکوردرها دیده می‌شود. رکوردر مدل YRS_23 مرسوم‌ترین و قدیمی‌ترین رکوردر موجود در بازار ایران است، این رکوردر سوپرانو است و مناسب‌ترین نوع جهت آموزش است. به نوآموزان این ساز توصیه می‌شود که به دلیل کوک صحیح و استاندارد این فلوت، آموزش را با نوع سوپرانو شروع کرده و بعد از یادگیری این ساز می‌توانند انواع آلتو،تنور و باس را بنوازند. در ساخت این فلوت رکوردر از پلاستیک محکم و بادوامی به نام ABS استفاده شده است. این مدل در دو نوع انگشت‌گذاری باروک و المانی طراحی شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی شکلات خوری سفالی کد R005

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23


ویژگی و مشخصات فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23

سیستم انگشت گذاری
آلمانی

تصاویر برای فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23

برچسب های لازم برای فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23 |
خرید اینترنتی فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23 |
مشخصات و قیمت فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فلوت ریکوردر یاماها مدل YRS 23 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول