راهنمای خرید اینترنتی فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱

راهنمای  خرید اینترنتی فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آموزش عکاسی و فیلم‌برداری, کتاب، لوازم تحریر و هنر, محتوای آموزشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/محتوای آموزشی/آموزش عکاسی و فیلم‌برداری/

 

  راهنمای خرید اینترنتی بشقاب دیوارکوب سفالی کد 025

“>

نقد و بررسی فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱

محصول مورد نظر شما یعنی فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱ در برند آموزش عکاسی و فیلم‌برداری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

«فیلم آموزش مبانی عکاسی – عکاسی سیاه و سفید ۱» «بن لانگ» به عکاسان علاقه‌مند نشان می‌دهد که چگونه پا به گستره‌ی عکاسی سیاه و سفید بگذارند. او چند را‌هکار نوردهی برای رسیدن به بهترین نتایج را معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه صحنه را به صورت مقادیر تونال و کنتراست (به جای رنگ) ببینیم و سوژه‌های مناسب برای عکاسی سیاه و سفید پیدا کنیم. سپس، بن روی کامپیوتر، تکنیک‌هایی را برای تبدیل عکس‌های رنگی به سیاه و سفید از طریق فتوشاپ و چند ابزار دیگر معرفی می‌کند، و نکاتی درباره‌ی چاپ و خروجی ارائه می‌دهد. برخی از مباحث این فیلم عبارتند از: چرا عکاسی سیاه و سفید؟، انتخاب سوژه مناسب عکاسی سیاه و سفید، دیدن به صورت سیاه و سفید، چگونه حسگر دوربین تصویر را ثبت می‌کند؟،  آماده‌سازی دوربین،  بازبینی نور، عکاسی از یک سوژه بر اساس تونالیته،  نوردهی در عکاسی سیاه و سفید،  دایره لغات عکاسی سیاه و سفید و  تبدیل به سیاه و سفید از طریق فتوشاپ. این فیلم آموزشی، یکی از فیلم‌های آموزشی از معلم مشهور عکاسی «بن لانگ» است. او تا کنون آموزش‌های خود در زمینه‌ی عکاسی را تحت فیلم‌هایی با عناوین «عکاسی سیاه و سفید» «لنزها» و …، در اختیار علاقه‌مندان به عکاسی قرار داده است. علاقه‌مندان به هنر عکاسی با صرف‌جویی در هزینه و وقت خود می‌توانند به تمام نکاتی که در رابطه با عکاسی در نور کم نیاز به دانستنش دارند را با تهیه‌ی این محصول از انتشارات «رها فیلم» در ۱۰۱ دقیقه بیاموزند.

  راهنمای خرید اینترنتی پارچه ملحفه مدل ارگ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱


ویژگی و مشخصات فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱

تصاویر برای فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم - عکاسی سیاه و سفید 1
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم - عکاسی سیاه و سفید 1

برچسب های لازم برای فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱ |
خرید اینترنتی فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱ |
مشخصات و قیمت فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی فیلم آموزش مبانی عکاسی نشر رها فیلم – عکاسی سیاه و سفید ۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول