راهنمای خرید اینترنتی قفل  چیبو مدل ABUS

راهنمای  خرید اینترنتی قفل  چیبو مدل ABUSدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قفل  چیبو مدل ABUS توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

حفاظتی و امنیتی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, قفل, یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/یراق آلات، لوازم و مصالح ساختمانی/حفاظتی و امنیتی/قفل/

 

نقد و بررسی قفل  چیبو مدل ABUS

محصول مورد نظر شما یعنی قفل  چیبو مدل ABUS در برند قفل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در طول تاریخ بشر، محافظت از محل زندگی و کار در برابر سارقین همیشه امری مهم و کلیدی بوده و هست. اصلی ترین مکان هایی که برای ورود غیرمجاز مد نظر سارقان قرار دارد، درب ها و پنجره ها می باشند بنابراین قفل کردن آنها ضروری به نظر می رسد. به کمک قفل کمکی درب و پنجره چیبو که توسط شرکت بسیار معروف و پرآوازه بنابراین قفل کردن آنها ضروری به نظر می رسد. به کمک قفل کمکی درب و پنجره چیبو که توسط شرکت بسیار معروف و پرآوازه ABUS آلمان ساخته شده است، شما می توانید با خیال راحت درب و پنجره خانه یا محل کار خود را قفل نمایید تا از ورود هر گونه افراد مزاحم جلوگیری کنید. تمام قطعات امنیتی این قفل از فولاد بسیار محکم و مقاوم ساخته شده است. همچنین در ساخت سیلندر این قفل از تکنولوژی ۴ پین استفاده گردیده و محور اصلی آن بسیار مستحکم می باشد. پس از بازکردن این قفل به کمک کلیدهای سبک و در عین حال مقاوم آن، دیگر نیازی به آن ها برای بستن مجدد قفل نخواهید داشت و به کمک فشردن ضامن آن این کار انجام خواهد شد. پیچ های مورد نیاز برای نصب این قفل که در طول های مختلف می باشند به طور کامل در جعبه این محصول قرار داده شده اند. همچنین پایه های هم شکل پایه گیرنده قفل با ضخامت های مختلف به همراه آن قرار داده شده است تا در هنگام نصب بتوانید به آسانی و به طور دقیق، قفل را با گیرنده آن کاملا همسطح نمایید. دفترچه راهنمای نحوه نصب صحیح این قفل به طور کامل و تصویری به همراه آن نیز خدمت شما ارائه شده است و براحتی می توانید این کار را انجام دهید. این محصول دارای نماد TCM اصالت کالا نیز می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی فیلتر بنزین خودرو موبیس کد 31112C9000

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قفل  چیبو مدل ABUS


ویژگی و مشخصات قفل  چیبو مدل ABUS

تصاویر برای قفل  چیبو مدل ABUS

برچسب های لازم برای قفل  چیبو مدل ABUS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قفل  چیبو مدل ABUS |
خرید اینترنتی قفل  چیبو مدل ABUS |
مشخصات و قیمت قفل  چیبو مدل ABUS |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قفل  چیبو مدل ABUS رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول