راهنمای خرید اینترنتی قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی

راهنمای  خرید اینترنتی قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, محصولات فلزی, میناکاری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/محصولات فلزی/میناکاری/

 

نقد و بررسی قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی

محصول مورد نظر شما یعنی قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی در برند میناکاری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر به هنرهای سنتی علاقه دارید و دلتان می‌خواهد با هر بار خوردن چای چشم‌تان به رنگ‌های آبی و زیبای هنر ایرانی روشن شود، این قندان میناکاری‌شده انتخاب مناسبی برای شماست. برای پذیرایی در اکثر محافل و مهمانی‌ها، چای اولین چیزی است که به ذهن‌‌‌مان می‌رسد. شاید بتوان چای را محبوب‌ترین نوشیدنی‌ در بین ایرانیان دانست. این نوشیدنی را می‌توان با قند، شکلات، خرما، پولکی یا چیزهایی مانند این‌ سرو کرد. اما معمول‌ترین همراه چای قند است و قندان به عنوان ظرفی که قند در آن قرار می‌گیرد، یکی از ظروف اصلی خانه‌ی هر ایرانی است.
این قندان مسی میناکاری شده، ارتفاعی در حدود ۱۱ سانتی‌متر و وزنی کمتر از ۲۰۰ گرم دارد که توسط استاد اسماعیلی در اصفهان میناکاری شده. این محصول دو قسمت دارد؛ بدنه قندان و درب آن. با توجه به کاربرد قندان و آسیبی که ممکن است به محتویات آن برسد، داشتن درب از ملزومات یک قندان به شمار می‌رود. مراحل ساخت این محصول به این صورت بوده که قندان مسی خام توسط استاد قلمزن برجسته و سپس توسط استاد میناکار طراحی شده و سپس در کوره قرار می‌گیرد. این قندان را می‌توان به عنوان تزیین در معرض دید قرار داد و همچنین می‌توان درون آن قند گذاشت و برای استفاده روزمره و برای پذیرایی از آن استفاده کرد. این محصول با توجه به جنس آن که از مس است و همچنین استفاده از رنگ‌های مینایی که درون کوره پخته شده‌‎اند، دوام بالایی دارد و قابل شستشو است.
به تزیین فلزات به ویژه فلزهای قیمتی و نیمه‌قیمتی مانند مس با رنگ های مینایی، میناکاری یا مینیاتور بر روی آتش می گویند. به طور کلی مینا، هنر خاک و آتش است که با رنگ‌های درخشان روی فلز کار می‌شود. سابقه این هنر به هزار و پانصد سال پیش برمی‌گردد و اصفهان مهد این هنر محسوب می‌شود. هنر میناکاری در ایران بیش از نقاط دیگر تجلی یافته است و قدیمی‌ترین نمونه‌هایی که از هنر میناکاری در موزه‌های دنیا وجود دارد به دست ایرانیان ساخته شده است. رنگ‌های مینایی از ترکیب اکسیدهای فلزی با مواد شیشه‌‌ای ساخته می‌شوند و پس از قرار دادن بر روی فلز، در کوره پخته می‌شوند. روی اشیا طلایی و نقره‌ای هم می‌توان میناکاری کرد ولی اساسا میناکاری بر روی فلز مس انجام می‌شود. این هنر شامل فعل و انفعلات پیچیده شیمیایی است و یک هنر آزمایشگاهی محسوب میشود و برای ساخت ظروف میناکاری‌شده، هنرمند میناکار با دقت تمام و با مهار آتش و حرارت در تمامی مراحل تولید، حضور موثر دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل گاما اکو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی


ویژگی و مشخصات قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی

تصاویر برای قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی

برچسب های لازم برای قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی |
خرید اینترنتی قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی |
مشخصات و قیمت قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی قندان مسی میناکاری شده اثر اسماعیلی مدل مینیاتوری طرح قلمزنی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول