راهنمای خرید اینترنتی لوستر چشمه نور کد G562/5

راهنمای  خرید اینترنتی لوستر چشمه نور کد G562/5دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لوستر چشمه نور کد G562/5 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

چراغ تزئینی, خانه و آشپزخانه, نور و روشنایی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/نور و روشنایی/چراغ تزئینی/

 

نقد و بررسی لوستر چشمه نور کد G562/5

محصول مورد نظر شما یعنی لوستر چشمه نور کد G562/5 در برند چراغ تزئینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
صنایع لوستر چشمه نور، یکی‌از بزرگترین مجموعه‌های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل است، که سابقه فراوانی دراین زمینه‌ها دارد. لوسترها و آویزها علاوه‌بر تامین روشنایی مورد‌نیاز محیط، در زیبایی آن تاثیر به‌سزایی دارند. محصول فوق نیز به‌همین منظور طراحی و تولید می‌شود. چراغ آویز کد G562/5 تنها به‌انحصار صنایع لوستر سازی چشمه نور تولید و عرضه می‌گردد. لوستر فوق تحت عنوان مدل « G562/5» شناخته می‌شود. برای روشن‌کردن این لوستر باید از لامپ‌هایی با سرپیچ E27 استفاده کرد. حباب‌های شیشه‌ای این لوستر رو‌به پایین قرار دارند و این موضوع موجب پخش نور بهتر لوستر به‌سمت پایین می‌شود. در ساخت این محصول چوب و شیشه به‌شکل زیبایی درکنار هم قرار گرفته‌اند. لوستر فوق ارتفاعی برابر ۶۵ سانتی‌متر دارد و از وزنی۴ کیلوگرمی برخوردار است. از این لوستر می‌توان برای تامین نور اتاق خواب، اتاق پذیرایی و آشپزخانه استفاده کرد. بهتراست برای این لوستر از لامپ کم‌مصرف استفاده کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور ای وی تی مدل BLACK PINK کد J39 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوستر چشمه نور کد G562/5


ویژگی و مشخصات لوستر چشمه نور کد G562/5

تصاویر برای لوستر چشمه نور کد G562/5

برچسب های لازم برای لوستر چشمه نور کد G562/5

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لوستر چشمه نور کد G562/5 |
خرید اینترنتی لوستر چشمه نور کد G562/5 |
مشخصات و قیمت لوستر چشمه نور کد G562/5 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لوستر چشمه نور کد G562/5 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول