راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR

راهنمای  خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XRدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, لپ تاپ, لپ تاپ و الترابوک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لپ تاپ/لپ تاپ و الترابوک/

 

  راهنمای خرید اینترنتی ژل بازی واتر مدل SLM3

 

“>

نقد و بررسی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR

محصول مورد نظر شما یعنی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR در برند لپ تاپ و الترابوک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

در نمایشگاه IFA سال ۲۰۱۵ شرکت «ایسر» برای اولین بار سری جدید لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای مخصوص بازی خود یعنی Predator را معرفی کرد. ایسر در ساخت این محصول از جدیدترین و قدرتمندترین سخت‌افزارها استفاده کرده و انواع امکانات و قابلیت‌ها را در آن گنجانده است. این مدل که با نام کامل «Predator 15 G9-591-70XR» شناخته می‌شود، از لحاظ سخت‌افزاری جزو برترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است. پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای Core i7 6700HQ از نسل جدید سری Skylake اینتل با فرکانس پایه‌ی ۲.۶ گیگاهرتز و مجهز به تکنولوژی‌های Turbo Boost و Hyper Threading با ۶ مگابایت کش هوشمند، قلب تپنده‌ی این لپ‌تاپ است. در کنار این پردازنده‌ی رده‌بالا، قوی‌ترین پردازشگر گرافیکی حال حاضر سری M مخصوص دستگاه‌های قابل حمل، یعنی GeForce GTX 980M شرکت انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی از نوع GDDR5 قرار گرفته که توان پردازشی فوق‌العاده‌ای داشته و با آن می‌توان به‌راحتی جدیدترین بازی‌ها را با بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کرد. این لپ‌تاپ علاوه‌بر قدرت بالای پردازشی، سرعت کاری بسیار زیادی هم دارد و از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و حافظه‌ی داخلی هیبریدی متشکل از یک هارددیسک یک‌ترابایتی و یک SSD با گنجایش ۲۵۶ گیگابایت، بهره می‌برد. با این حساب، هنگام استفاده از این محصول، هیچ نگرانی‌ای از بابت توان سخت‌افزاری وجود ندارد و می‌توان با خیال آسوده به استقبال سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم‌افزارها رفت. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ قدرتمند از نوع ۱۵.۶اینچی با پنل IPS، کیفیت Full HD و روکش مات است که یک نمونه‌ی ایدئال برای بازی‌کردن یا تماشای فیلم به‌شمار می‌رود؛ البته از طریق پورت‌های خروجی تصویر می‌توان این دستگاه را به مانیتورهای جداگانه با کیفیت ۴K هم متصل کرد. صدای این لپ‌تاپ از طریق دو بلندگوی دالبی و یک ساب‌ووفر داخلی تولید شده و از قسمت جلویی و زیرین دستگاه خارج می‌شود که کیفیت و قدرت بسیار بالایی داشته و پخش صدای آن برای یک اتاق بزرگ هم کافی است. روی لبه‌های دو طرف Predator 15 شاهد پورت‌های کاملی هستیم که شامل DisplayPort، HDMI، USB Type-C، USB3.0 و LAN شده و درایو نوری هم از نوع Blu-ray با قابلیت خواندن و رایت‌کردن دیسک‌های بلوری است. کیبورد این لپ‌تاپ از نوع جزیره‌ای با کلیدهای بزرگ و نور پس‌زمینه‌ی دو رنگ آبی و قرمز است که یک نمونه‌ی عالی برای بازی یا تایپ‌ کردن سریع و طولانی‌مدت با دقت بالا محسوب می‌شود. یک کلید فیزیکی برای غیرفعال‌کردن تاچ‌پد و کلید ویندوز هم در کنار تاچ‌پد قرار گرفته که برای بازی‌کردن بسیار کارآمد است. درمجموع اگر از ایرادات طراحی و قیمت نسبتا گران این محصول چشم‌پوشی کنیم، Predator 15 ایسر یک لپ‌تاپ قدرتمند مخصوص بازی است که به‌راحتی از پس اجرای جدیدترین و سنگین‌ترین بازی‌ها برمی‌آید.

  راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی لپ تاپ ام اند اس مدل 70 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

 

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR


ویژگی و مشخصات لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR

تصاویر برای لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR

برچسب های لازم برای لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR |
خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR |
مشخصات و قیمت لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسر مدل Predator 15 G9-591-70XR رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول