راهنمای خرید اینترنتی لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E

راهنمای  خرید اینترنتی لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940Eدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اصلاح موی بدن بانوان, زیبایی و سلامت, لوازم شخصی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم شخصی برقی/اصلاح موی بدن بانوان/

 

  راهنمای خرید اینترنتی دامن زنانه مدل جین 3983 نیم کلوش

“>

نقد و بررسی لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E

محصول مورد نظر شما یعنی لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E در برند اصلاح موی بدن بانوان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

لیزر موهای زائد «بابیلیس» (Babyliss) مدل (G940E) با قابلیت اتصال به موبایل و ذخیره‌ی اطلاعات هر اصلاح، برای کاربری خانگی طراحی شده است. دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی از تکنولوژی IPL استفاده می‌کنند که مخصوص کاربری خانگی طراحی شده است و نسبت به لیزرهایی که در کلینیک‌های زیبایی استفاده می‌شود ضعیف‌تر است، اما خطر کمتری دارد و در عین حال کار از بین بردن موهای زائد را انجام می‌دهد. مدل G940E با حداکثر تعداد فلش ۱۳۰۰۰۰، قابلیت تنظیم شدت پرتاب نور، سنسور تشخیص مو و اتصال به گوشی موبایل یک لیزر موهای زائد خانگی کاربردی محسوب می‌شود. قابلیت تنظیم شدت پرتاب نور به کاربر این اجازه را می‌دهد که بسته به نیاز و آستانه‌ی درد خون آن را تنظیم کند. همچنین سنسور تشخیص مو به کاربر کمک می‌کند که راحت‌تر موهای زائد را پیدا کند و نتیجه‌ی بهتری از لیزر بگیرد. همچنین امکان اتصال به گوشی موبایل باعث می‌شود که کاربر بتواند روند از بین بردن موهای زائد بدن خود را دنبال کند. لازم به ذکر است که استفاده‌ی مداوم از این دستگاه می‌تواند به کاهش موهای زائد تا ۹۰٪ منجر شود.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E


ویژگی و مشخصات لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E

تصاویر برای لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E

برچسب های لازم برای لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E |
خرید اینترنتی لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E |
مشخصات و قیمت لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E |

  راهنمای خرید اینترنتی استیکر طراحی ناخن مدل 04 مجموعه 12 عددی

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لیزر موهای زائد بابیلیس مدل G940E رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول