راهنمای خرید اینترنتی لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴

راهنمای  خرید اینترنتی لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پارچ، بطری و لیوان, خانه و آشپزخانه, سرو و پذیرایی, ماگ، لیوان و فنجان | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/سرو و پذیرایی/پارچ، بطری و لیوان/ماگ، لیوان و فنجان/

 

نقد و بررسی لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴

محصول مورد نظر شما یعنی لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴ در برند ماگ، لیوان و فنجان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه و به هنگام انتخاب ظروف و ابزارهای پلاستیکی که به منظور صرف مواد غذایی استفاده می شوند باید توجه بسیار زیادی به مناسب بودن نوع ماده استفاده شده در ساخت این ظروف داشت. لیوان های بیرون بر تیتیز در طرح های متنوع و جذاب عرضه می شوند و به دلیل عدم استفاده از ماده مضر BPA و دیگر مواد شیمیایی مضر برای سلامتی و داشتن درب چفت شونده بدون نشتی گزینه ای مناسب برای صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم به هنگام حرکت در خودرو و یا پیاده روی می باشند. بدنه این لیوان ها دو لایه بوده و برای مدت طولانی تری گرما و سرما را در خود نگاه می دارد. قطر دهانه این لیوان ها حدود ۹ سانتی متر و قطر پایه آنها ۶ سانتی متر می باشد. هر لیوان حدود ۱۲ سانتی متر ارتفاع داشته و حجمی معادل ۴۰۰ سی سی دارد. درب این لیوان ها دارای دهانه ای گرد می باشد که به بدنه پیچ شده و تا حدود زیاد مانع ریختن مواد داخل لیوان می شود و دارای دهانی چفت شدنی برای نوشیدن بدون باز کردن درب اصلی می باشد.طرح روی این لیوان ها به صورت چاپ بوده و قابل شستشو با دست می باشند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور  مدل Rainbow  مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone 12

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴


ویژگی و مشخصات لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴

تصاویر برای لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴

برچسب های لازم برای لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴ |
خرید اینترنتی لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴ |
مشخصات و قیمت لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی لیوان تیتیز مدل TERMO کد ۵۹۲۲۱-۰۴ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول